مسلم مختاری

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛  بهره برداری و کلنگ زنی ۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در بهمئی در هفته دولت+ تصاویر

33 طرح عمرانی و اقتصادی دربهمئی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر : 59156
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 19:19

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از این طرح‌ها گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاوردها‌ی نظام و انقلاب است و آگاهی مردم از خدمات و اقدامات انجام شده روحیه امید و نشاط عمومی را افزایش می‌دهد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم با اشاره به اینکه ، طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان بهمئی در بخش های مختلف شامل آبرسانی، مخابرات، جهاد کشاورزی ، راه و برخی طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی بوده است گفت: برای بهره برداری ۲۷ طرح عمرانی بالغ بر ۶۵۰  میلیارد ریال و  برای کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

احسان عسکری افزود: بیشتر این طرح‌ها با هدف بهبود و توسعه زیر ساخت‌ها در زمینه های مختلف تکمیل و یا به بهره برداری  رسید

وی گفت: محل تامین اعتبارات  طرح های افتتاحی وکلنگ زنی شده در شهرستان بهمئی از محل اعتبارات ملی ، استانی و نفت می باشد.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه ، از ۳۳ طرح مختلف در این شهرستان ۲۷ طرح افتتاحی و ۶ طرح کلنگ زنی می باشد گفت: بهره برداری از مدرسه روستای کِلِ جمشید ، روکش آسفالت ۸ منطقه شهرستان ، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای ، طرح های هادی و آسفالت درون روستاها از جمله روستای ایلی آباد در بخش ممبی و  سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی  از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در شهرستان بهمئی است.

علی محمدی میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح ، اعم از عمرانی و اقتصادی را افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طرح های مهم کلنگ زنی در هفته دولت امسال در بهمئی  شامل ؛  اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر لیکک ، ایستگاه تلفن همراه روستای گچ بلند و حومه ، آغاز عملیات روکش آسفالت ۴ روستا و منطقه در نقاط مختلف شهرستان و آسفالت روستاهای سرآسیاب یوسفی و ده بنار می باشد.

وی ساخت و توسعه راهها در شهرستان بهمئی را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد دیگر نهادها و بخش های گوناگون بیش از گذشته در این شهرستان فعالیت های عمرانی و اجرایی داشته باشند.

این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در بهمئی ، با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس ، جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

مسلم مختاری  خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.