مسلم مختاری

مستقیم از کشور عراق با بهمئی ها + تصاویر

خادمان حسینی شهرستان بهمئی با 2 موکب از زوار اربعین پذیرایی می‌کنند.
کد خبر : 59260
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 13:02

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ خادمان بهمئی با استقرار ۲ موکب در عراق و در محور‌های ارتباطی، از زائرین حسینی پذیرایی می‌کنند.

در این ۲ موکب ۱۰۰ نفر از خادمان حسینی با برنامه ریزی در حال ارائه خدمات اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی به زائران هستند.

تهیه وعده‌ غذای گرم، چای، شربت و خدمات بهداشتی از مهمترین خدمات ارائه شده است.

زائران اربعین هم با رضایت از خدمات موکب ها، عشق امام حسین(ع) را تنها نقطه‌ وصل دل شیفگان در اربعین می‌دانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد هم در دیدار با خادمان و اعضای موکب های استان گفت: مردم تمامی شهرهای استان به خوبی در حال پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی هستند.

امین در خشان افزود: تمام موکب‌های استان علاوه برفراهم کردن صبحانه، ناهار و شام، فضا‌های مناسبی هم برای اسکان زائران فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه ، کارهای فرهنگی در اربعین امسال چشمگیر  است گفت: اربعین حسینی یک رویداد و کار رسانه‌ای بوده است و نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: دشمن تلاش می‌کند با تحریف واقعیت‌ها اذهان مخاطبان خود را منحرف کند، آنچه در اربعین اتفاق می‌افتد شور و اشتیاق زائران برای زیارت عتبات است و این شوق را باید به تصویر کشیده شود.

گفتنی است موکب شهدای بهمئی و موکب هیئت جوانان ونوجوانان این  شهرستان هم اکنون در مرز عراق در حال خدمت رسانی به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین ع هستند.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.