۰ نظر
۲۳۷ بازدید

برگزاری پیاده روی جاماندگان حسینی از روستای پات پات گلزار شهید چامی تا بقاع متبرکه امامزادگان سیدابراهیم وسیداسدالله(ع)شهرستان بهمئی برگزارمیشود

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امسال در بقاع متبرکه شهرستان بهمئی به صورت مردمی برگزارمیشود.
کد خبر : 59521
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 13:15

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امسال در بقاع متبرکه شهرستان بهمیی به صورت مردمی در بقاع متبرکه روستاها برگزار می گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی با اشاره به تماس ها یا مراجعات مردمی در خصوص مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امسال شهرستان بهمیی گفت: چندین سال این مراسم باشکوه از لیکک و نقاط مختلف به سمت امامزاده بابا احمد علیه السلام یا از سرآسیاب و ممبی به سمت امامزادگان سیدابراهیم وسیداسدالله  علیهم السلام بوده که با توجه به گرمای هوا و اینکه امامزاده بابا احمد (ع) در حال مرمت می باشد امسال برنامه ای در این امامزاده نخواهیم داشت.

نمازی درپایان افزود: امسال مراسم پیاده روی  به صورت خودجوش از طرف سادات منیزوری و مجاوران آن امامزاده از روستای پات پات گلزار شهید چامی تا امامزادگان سیدابراهیم وسیداسدالله (ع) ساعت ۸صبح چهارشنبه ۱۵شهریوربرگزار تا نماز ظهر ادامه دارد.

 

وی افزود :ساعت ۱۶ عصر ازپارک شهدای گمنام شهرلیکک تا حرم مطهرشهیدان خوب بصورت نمادین پیاده‌روی و در سایر بقاع متبرکه برنامه های مختصری از جمله زیارت اربعین به صورت مردمی برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.