۰ نظر
۲۱۵ بازدید

تجلیل از برگزیدگان سینمای کهگیلویه وبویراحمد در جشن مهر سینمای ایران:

جشن مهر سینمای با استقبال پرشور فعالان عرصه سینما در کهگیلویه و بویراحمد / درخشان: جشن مهر سینمای ایران مصداق عدالت فرهنگی و زمینه ساز رشد هنرمندان استانها می شود /معاون سیاسی، اجتماعی استاندار : حوزه فرهنگ وهنر درطول این ۲سال برنامه های بی سابقه ای انجام داده که مقایسه با۴۰سال گذشته نیست

برای اولین بار این جشن در سطح استان‌ها برگزار شده و این در راستای عدالت فرهنگی است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی آن تأکید می‌شود.
کد خبر : 61004
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 23:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امبن درخشان گفت:۵۰ نفر از فعالان عرصه سینما کهگیلویه وبوراحمد همزمان با سراسر کشور در دومین جشن سینمای مهر ایران در رشته‌های مختلف کارگردانی، تدوین، بازیگری، صدابرداری، پیشکسوت، مدیران سینما و موسسه فیلمسازی در آئین تجلیل از منتخبان سینمایی استان در سالن سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد تجلیل شدند.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد دوشنبه شب در مراسم یادشده اظهار داشت: این برنامه دومین رویداد سینمایی استان در یک هفته اخیر است.
امین درخشان برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در سراسر کشور را از مهم ترین توفیقات سازمان سینمایی کشور در دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: برگزاری این برنامه علاوه بر تکریم سینماگران مصداق عینی تحقق عدالت در حوزه سینما در سطح استان ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار این جشن در سطح استان‌ها برگزار شده و این در راستای عدالت فرهنگی است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی آن تأکید می‌شود.
امین درخشان اظهار کرد: قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی که از فرزندان این استان است زمینه ساز برگزاری این مراسم بوده‌اند.

وی درپایان گفت:بدون شک جشن مهر سینمای ایران فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها به نحو احسن شناسایی شده و مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

دومین جشن سینمای مهر ایران (با شعار اخلاق آگاهی و امید) به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

مهندس هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در این جلسه بیان داشت:همه عزیزانی که در جهت کمک به فرهنگ و هنر این استان تلاش می‌کنند با توجه به اینکه خداوند استان ما را مثل هنر شما بسیار زیبا افرید ومثل تابلوی نقاشی بسیار زیباست از آفرینشی که داریم هم تشکر بکنم از شما عزیزان هم زحمات و تلاش‌هایی را که در جهت معرفی استان کهگیلویه وبویراحمد در همه زمینه‌ها از سینما گرفته تا نقاشی و تئاتر و خطاطی و هم از متولیان حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برادر عزیزم دکتر درخشان که حقیقتاً کارهای بسیار بزرگی انجام دادند و خدمات بسیار شایسته‌ای رو در حوزه فرهنگ و هنر انجام دادند تقدیروتشکرمیکنم.

هاشمی بیان کرد:حوزه فرهنگ و هنر در طول این ۲سال بسیار کارهای بی سابقه ای انجام داده که مقایسه با ۴۰سال گذشته نیست.
وی گفت:شماها بروید فرهنگ الان را با تمام طول انقلاب اسلامی مقایسه کنید اصلا قابل مقایسه نیست و حمایتی که در طول این دوسال از هنرمندان شد تاحالا نشده است.

هاشمی مهرافزود:ما به خاطر اینکه این فاصه رو خلاصه و از بین ببریم و واقعاً بگوییم که ما علاقمند به شماو کار شما هستیم و در تمامی برنامه های فرهنگی وهنری ارشاد چه دراستان و چه درشهرستانه حضور فعال داشتم و همه جا از هنرمندان حمایت کردم و حمایت می‌کنیم و الان هم در کنار شما هنرمندان عزیز هستیم .

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.