مسلم مختاری

تاکید فرماندار بهمئی بر ساماندهی فوری میدان ورودی شهر و نقاط حادثه خیز

فرماندار بهمئی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون حفاری شهرستان به منظور ایمنی راه های بهمئی ،  بر ساماندهی فوری میدان ورودی شهر و نقاط حادثه خیز تاکید کرد.
کد خبر : 61639
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 12:31

تاکید فرماندار بهمئی بر ساماندهی فوری میدان ورودی شهر و نقاط حادثه خیز

فرماندار بهمئی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون حفاری شهرستان به منظور ایمنی راه های بهمئی ،  بر ساماندهی فوری میدان ورودی شهر و نقاط حادثه خیز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛  فرماندار بهمئی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون حفاری این شهرستان بر رفع نقاط حادثه خیز و موانع موجود در خیابان های اصلی  و فرعی شهر لیکک تاکید کرد و گفت : باید نسبت به ساماندهی ، رفع نواقص و معایب میدان ورودی شهر لیکک از سمت بهبهان اقدام لازم و اساسی صورت گیرد و نسبت به جابجایی پایه های برق به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام شود.

علی محمدی در این جلسه ضمن بررسی دستور کار ها ، در خواست ها و مطالبات جلسات  گذشته ، ساماندهی وضعیت ترافیک مسیر قبرستان شهر لیکک و رفع مشکل پارک وسائط نقلیه و جانمایی درست محل پارک خودروها را خواستار شد و افزود: محور شهر لیکک به بخش های سرآسیاب یوسفی و ممبی یکی از محورهای پرتردد است که در ایام برگزاری مراسمات در محل قبرستان ، مشکلات متعددی را برای مسافران و اهالی ایجاد می کند که می طلبد اداره راهداری با همکاری شهرداری لیکک نسبت به طرح کارشناسی و رفع معظل این محدوده اقدام کنند.

وی همچنین به مشکلات تقاطع سید صفی در خروجی شهر لیکک  به سمت بخش های ممبی و سرآسیاب یوسفی به عنوان مرکز برخی از حوادث اشاره کرد و از شهرداری لیکک  و اداره راهداری خواست تا موانع موجود را مرتفع کنند و برای جلوگیری از اتفاقات بعدی چاره اندیشی کنند.

فرماندار بهمئی افزود: چنانچه دستگاه های اجرایی متولی در این زمینه کوتاهی کنند و به مصوبات این شورا متعهد نباشند ضمن تذکر کتبی، به مردم و مراجع بالاتر هم معرفی می‌شوند.

در این جلسه توافقی صورت گرفت که از تاریخ برگزاری جلسه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲   تا  تاریخ ۲۹ همین ماه شهرداری لیکک جهت تامین تجهیزات و هزینه جابجایی پایه های برق هزینه های مصوب را در اختیار اداره برق بهمئی قرار دهد و اداره برق بهمئی تا پایان این هفته ۲۷ مهرماه ، پایه های موجود در مسیر محور میدان ورودی لیکک به بهبهان در اولین فرصت و بصورت سریع السیر را جابجا نماید و اداره برق کار تکمیل شبکه و عملیات اصولی را تا حداکثر یک ماه آینده صورت دهد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.