۰ نظر
۳۷۰ بازدید

مسلم مختاری

یادواره ۸ شهید دانش آموز  بخش ممبی شهرستان بهمئی و شهدای غزه

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، یادواره ۸شهید دانش آموز بخش ممبی شهرستان بهمئی و شهدای غزه برگزار شد
کد خبر : 63000
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 22:37

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در یادواره شهدای دانش آموز بخش ممبی که در مسجد حضرت صاحب الزمان برگزار شد گفت: شهیدان افتخارآفرینان نظام هستند و از جایگاه بالایی برخوردارند و وظیفه همه است که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اخلاص، بصیرت و عمل به موقع را سه ویژگی یک جوان بسیجی برشمرد و افزود: دانش آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در طول جنگ تحمیلی حضور یافتند به گونه ای که امروز نام شهیدان دانش آموز در پهنه گیتی می درخشد.

وی با بیان اینکه ، باید برای ترویج تفکر ایثار و شهادت که همان تفکر بسیجی است، در جامعه تلاش کنیم گفت: جامعه با نسل جوان خود زنده و پویاست و توجه به این نسل سبب شادابی و ماندگاری جامعه می شود.

 امام جمعه شهر لیکک گفت: شهید فهمیده بهترین الگوی تربیتی برای نوجوانان و جوانان است که با ایثار جان خود به ما درس ایثار و شهادت دادند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه بهمئی هم هدف از برگزاری چنین یادواره هایی را انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان بر شمرد و  گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

سروان پاسدار وحید صالحی پور افزود:برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف شناسایی و معرفی شهدای دانش‌آموز به نسل جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه بهمئی ازامام جمعه ، مربیان طرح شهید بهنام محمدی، آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، دانش آموزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران  ، مدیران مدارس ، اهالی ممبی  ،صدا و سیما ، حوزه های مقاومت خواهران و برادران ، حجت الاسلام کریم عزیزی، واحد حصاری پور که در راستای برگزاری این یادواره همکاری داشتند قدردانی کرد.

این برنامه به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی ، مربیان طرح شهید بهنام محمدی، حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا، حوزه خواهران حضرت زینب(س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران  برگزار شد

شهرستان بهمئی ۱۲۴ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است که از این تعداد ۸ نفر شهدای دانش آموزی می باشند.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.