مسلم مختاری

خروش پرصلابت مردم بهمئی؛ تجمع با شکوه مردم بهمئی در حمایت از مردم غزه

تجمع پرصلابت و باشکوه مردم انقلابی بهمئی در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه امروز شنبه در مناطق مختلف استان برگزار شد.
کد خبر : 64104
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 16:07

خروش پرصلابت مردم بهمئی؛

تجمع با شکوه مردم بهمئی در حمایت از مردم غزه

تجمع پرصلابت و باشکوه مردم انقلابی بهمئی در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه امروز شنبه در مناطق مختلف استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛  امام جمعه بهمئی در مراسم پرصلابت و باشکوه مردم انقلابی بهمئی در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه  گفت: همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع بزرگ مردم بصیر و زمان شناس بهمئی برای اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان معصوم و بیگناه غزه راهپیمایی و تجمع پرشور برگزار کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: تجمع کنندگان در این مراسم با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، با غزه همدردیم آماده نبردیم، هیهات من الذله، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، القدس لنا والفتح لنا» انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جهانخوار اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه حملات اسرائیل به غزه ناشی از ناتوانی دشمن در برابر رزمندگان اسلام است گفت: همه ملت‌های آزادیخواه باید این جنایات وحشیانه رژیم صهیونیست را محکوم و از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

امام جمعه بهمئی گفت: در پی کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی‌های صورت گرفته در بیش از ۴۰ روز گذشته در غزه و فلسطین، مردم  این دیار همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی با شرکت در تجمع این جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم صهیونیستی را بار دیگر محکوم کردند.

اجرای سرودهای انقلابی، برپایی ایستگاههای نقاشی، سخنرانی و اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی دیگر، در مسیر راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

مردم انقلابی بهمئی در نقاط مختلف این شهرستان در بخش مرکزی ، شهر لیکک ، بخش ممبی و بخش سرآسیاب یوسفی هم در محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی ««قتل عام»، «ترور» و «جنایت جنگی» توسط رژیم سفّاک صهیونیستی و آمریکای جهانخوار در غزه به خیابانها آمدند و با برگزاری راهپیمایی باشکوه در میادین مختلف تجمع کردند.

راهپیمایان با “شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرک بر اسراییل، هم غزه هم لبنان، جانم فدای قرآن، هیهات من الذله” از میدان کتاب شهر لیکک تا میدان مرکزی ، مسجد حصرت صاحب الزمان عج این شهر راهپیمایی و جنایات رژیم صهونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم و بر حمایت از فلسطینی‌ها تاکید کردند.

مردم روستاهای شهرستان بهمئی هم امروز نسبت به مسئله غزه و جنایات رژیم غاصب صهیونیست بی تفاوت نماندند و با برپایی راهپیمایی و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، حرکت ددمنشانه صهیونیست ها را در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه ضد رژیم صهیونیستی قرائت و با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایان مواجه شد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.