۰ نظر
۳۸۵ بازدید

مسلم مختاری

شهری که دوباره ساخته شد

عملیات طرح آسفالت خیابانها و کوچه پس کوچه ها، دیوارحائل ، میدان و بلوار شهر سرآسیاب یوسفی آرزوی دیرینه و مشکلی دردسرسازی بود که به همت مسئولان برطرف شد.
کد خبر : 65876
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 21:50

شهری که دوباره ساخته شد

طی بیش از ۳ الی ۴ سال گذشته ،  یکی از قدیمی ترین مناطق شهرستان بهمئی (بخش سرآسیاب یوسفی) بر اثر حفاری و کنده کاری متعدد به مخروبه ای تبدیل شده بود ، اما با پیگیری فرماندار شهرستان ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سازمان برنامه و بودجه استان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهر مخروبه ، دوباره ساخته شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی همزمان با اجرای عملیات آسفالت خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر سرآسیاب یوسفی با اشاره به اینکه ، برای خدمت به مردم این دیار ، این طرح با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال از محل  اعتبارات استانی وسفر رییس جمهور تکمیل و به بهره برداری می رسد گفت: هم اکنون اجرای طرح آسفالت ، دیوارحائل، میدان مرکزی این شهر، بلوار و  برخی از کوچه ها در این سرآسیاب یوسفی انجام شده است و باقیمانده هم تا روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

علی محمدی با بیان اینکه ، این طرح به متراژ  ۴۰هزار مترمربع می باشد افزود: این خدمت رسانی بخش عمده ای از مشکلات این منطقه را حل خواهد کرد و مشکلات قبلی به کلی مرتفع خواهند شد.

وی با بیان اینکه ، یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکلات مردم شهر سرآسیاب یوسفی طی سالهای گذشته بحث تخریب گسترده خیابانها و کوچه های اصلی شهر سرآسیاب یوسفی بود گفت: با توجه به اینکه عملیات اجرائی این طرح در هفته دولت امسال آغاز شده بود و به مردم این دیاربرای رفع مشکل قول مساعد داده بودیم و کلنگ زنی هم صورت گرفت ، این وعده عملی شد و رضایت مندی مردم و اهالی را در پی داشت.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه عملیات اجرائی این طرح ، شامل زیرسازی و دیگر کارهای زیربنایی از اول آبان ۱۴۰۲ آغاز شده است گفت: تاکنون ۴۰ هزار متر مربع آسفالت ، دیوارحائل بانماکاری به متراژ۱۰۰ متر مربع  ، میدان  مرکزی شهر ، بلوارشهر به طول۱۳۰ متر ، زیرسازی وبیس ریزی ۴۰ هزار متر مربع صورت گرفت و بخش عمده ای از آسفالت این منطقه به پایان رسید و مابقی هم ، هم اکنون در دست اجراست که تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.