مسلم مختاری

تلاش رئیس اداره کار بهمئی برای بررسی و حل مشکلات طرح های مختلف ، احقاق حقوق کارگران و فعال نمودن کار فرمایان

بازدید سرزده رئیس اداره تعاون ،  کار و رفاه اجتماعی بهمئی  به همراه رئیس بیمه تامین اجتماعی این شهرستان و کارشناسان  از کارخانه های سنگ شکن ، به منظور بررسی و حل مشکلات طرح های مختلف ، احقاق حقوق کارگران و فعال نمودن کار فرمایان صورت گرفت.
کد خبر : 67767
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 22:52

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهمئی   در بازدید از طرح های کارخانه های سنگ شکن در شهرستان گفت: در راستای وظایف اداره تعاون کارورفاه اجتماعی امروز ازتعدادی کارخانه های سنگ شکن با هدف نظارت بر اجرای قوانین کار ، تعاون و ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی ,سیاستگذاری و برنامه ریزی به منظور تنظیم روابط کار ، بررسی و رفع مسایل و مشکلات جامعه کارگری ، تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی با بهره گیری از ساز و کارهای سه جانبه گرایی در راستای سیاست حفظ و صیانت از نیروی کار بازدید شد.

فرج دهبان نژاد افزود:  در  برنامه های آینده با جدیت ، بازدید از همه کارگاه ها و تعاونی های فعال درسطح شهرستان را دردستور کارقرار خواهیم داد که ضمن بررسی مشکلات جامعه کارگری و احقاق حقوق آنها مشکلات کارگاه های فعال و نیمه فعال نیز بررسی و به استحضار فرماندارو مدیران استانی  به منظور برطرف نمودن معظلات و مشکلات این طرح ها ارائه خواهد شد .

وی گفت: از هیچ تلاشی جهت ایجاد شغل برای جوانان شهرستان بویژه افراد تحصیل کرده دریغ نخواهیم کرد .

رئیس اداره تعاون ،  کار و رفاه اجتماعی بهمئی   گفت: شهرستان بهمئی پتانسیل های زیادی جهت ایجاد شغل دارد که انتظار می رود با کمک مسئولین مرتبط از جمله فرماندار، مدیران کل ، استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی کمک زیادی به این حوزه در شهرستان بهمئی شود.

 

رئیس بیمه تامین اجتماعی بهمئی هم با تشریح عملکرد حوزه بیمه تأمین اجتماعی در حمایت از طرح های مختلف و همگام بودن با این نهاد گفت: گفت: طرح های مختلف از جمله کارخانه های سنگ شکن و دیگر طرح ها از مهمترین مشاغلی هستند که توسط این مجریان اجرا شده اند و مورد حمایت بیمه قرار خواهند گرفت.

اسکندر صفاری نژاد با بیان اینکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در طرح های مختلف حمایت می شوند از تعامل سازنده این نهاد با اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و فعال نمودن طرح های مختلف خبر داد.

وی دراین بازدید با تاکید بر اینکه جهت ارتقاء بیمه تامین اجتماعی و بهروری ازمزایای ان انتظار می رود کارفرمایان نسبت به پرداخت بیمه درشهرستان اقدام نمایند گفت: ازجمله مزایای پرداخت خق بیمه درشهرستان احداث درمانگاه تامین اجتماعی جهت رفاه حال افراد تحت پوشس بیمه تامین اجتماعی میباشد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.