استعداد یابی با یکصدا ایران در محله نحف آباد(مسکن مهر) یاسوج

استعداد یابی با یکصدا ایران در محلات نیازمند به فعالیت های آموزشی در زمینه های هنری و استعدادیابی در این محلات در شهر یاسوج و در حاشیه شهر (مسکن مهر نجف آباد) با اجرای برنامه های متنوع شروع شد.
کد خبر : 68969
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 8:17

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،عبدالصادق خاک نژادگفت:استعداد یابی با یکصدا ایران در محلات نیازمند به فعالیت های آموزشی در زمینه های هنری و استعدادیابی در این محلات در شهر یاسوج و در حاشیه شهر (مسکن مهر نجف آباد) با اجرای برنامه های متنوع شروع شد.

معاون هنری وسینمایی بیان کرد:حرکتی آموزشی تعاملی از برنامه های دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلات نیازمند به فعالیت های آموزشی در زمینه های هنری و استعدادیابی در این محلات در شهر یاسوج و در حاشیه شهر (مسکن مهر نجف آباد) با اجرای برنامه های متنوع شروع شد.

وی تصریح کرد:گروه های نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور در محلات مورد نظر و اجرای برنامه برای قشر مورد نظر در فضاهای عمومی این محلات به کشف استعداد و توانایی نوجوان و جوانان در جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت خود را آغاز نمودند.

خاک نژادبیان داشت: رویداد آموزشی تعاملی با برنامه های هنری و استعداد یابی از اهداف برنامه یکصدا ایران است که در چهار محله مورد نظر در یاسوج و گچساران اجرا شده و خواهد شد و گرو های هنری با حضور در مساجد، مدارس و کانون های عمومی این محلات در تعامل با قشر نوجوان و جوان استعداد های این قشر را کشف و در جهت برنامه ریزی و اهمیت اجتماعی و فرهنگی به این استعداد ها به اجرای برنامه های متنوع پرداخته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.