«مسجد النبی شهرمادوان»پذیرای سفیران کریمه اهل بیت (ع)/درخشان فاصله گرفتن از مکتب قرآن آسیب اجتماعی به دنبال دارد

ویژه برنامه قرانی در شهر مادوان که درگیر ‌آسیب های اجتماعی است را در «مسجد النبی شهرمادوان» برگزار کردیم و مورد استقبال خوبی واقع شد.
کد خبر : 69455
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 10:41

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گفت: ویژه برنامه قرانی در شهر مادوان که درگیر ‌آسیب های اجتماعی است را در «مسجد النبی شهرمادوان» برگزار کردیم و مورد استقبال خوبی واقع شد.

امین درخشان تصریح کرد: نقطه قوت برنامه این است که این گروه برنامه های نوجوان محور را مدنظر دارند و در ماه رمضان امسال در لبنان و سوریه نیز اجرای برنامه داشتند و قبل از ماه مبارک رمضان نیز در محضر مقام معظم رهبری بازهم اجرا داشتند و مورد تحسین ویژه رهبری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هدف اصلی برنامه‌ها نوجوان محوری است؛ زیر در برنامه های قرانی و فرهنگی باید بیشتر به قشر نوجوان توجه بشود و این را توفیقی می‌دانیم که امسال برنامه هایمان را با فعالیت‌های قرانی در سطح استان آغاز کردیم.

درخشان گفت: در ماه مبارک رمضان با دعوت از گروه سفیران کریمه اهل بیت که در حوزه قران بسیار خلاق و متکبر هستند سعی در اجرای برنامه‌های خلاقانه قرانی داشتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: فعالیت های قرانی را با استفاده از ظرفیت‌ های نوجوانان و سرپرستان گروه کریمه اهل بیت در قالب ۲ گروه به مدت ۵ روز تمام شهرهای استان برگزار کنیم.

    

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.