۰ نظر
۵ بازدید

رقابت بین مراکز آموزش هنر در استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود

المپیاد آموزش هنر میدانی است برای رقابت تیمی برای هنرجویان هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاه های هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در آینده برگزارمیشود.
کد خبر : 69483
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 7:55

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،در اولین جلسه ستاد اجرایی استانی المپیاد آموزش هنر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تشریح فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر و بر همکاری دقیق و پیگیری مستمر در دو بخش آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان های هنرهای زیبایی پسران و دختران،توصیه اکید نمودند .

ایشان با اشاره به اهداف این المپیاد و قدردانی از خلاقیت دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری این برنامه که نخستین بار رقم خورده است،به اطلاع رسانی به جامعه هدف و حضور بهتر و فعال تر تاکید داشتند. امین درخشان گفت: اولین دوره “المپیاد ملی آموزش هنر” در بخش های آزاد هنرهای تجسمی، نمایش ، موسیقیی،سینما و پویانمایی دراستان آغازشده است که هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی در رشته های هنر می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: این المپیاد در دو بخش در نظر گرفته شده است: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل: گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی/ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) است و بخش دوم هنرستان ها هستند که شامل: رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویانمایی، سینما و نمایش می باشند. فراخوان این رقابت هنری توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان هنرهای زیبایی پسران و دختران در اسفندماه ۱۴۰۲ ابلاغ شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.