داود طلوعی مطلق

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی درشهرستان بهمئی برگزارمیشود

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی درشهرستان بهمئی
کد خبر : 9845
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1400 - 20:04

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از آفتاب زاگرس؛ علیرضا جشنی گفت:جلسه ای پیرامون جشنواره رضوی در کتابخانه ی مرکزی شهرستان بهمئی برگزار شد .
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی با تبریک عید سعید قربان به همکاران در این جلسه بیان نمود که کتابداران اهمیت ویژه ای برای برگزاری جشنواره رضوی قائل شوند و شروع به تبلیغ و اطلاع رسانی به کلیه مراجعین و سایر اقشار به صورت حضوری و مجازی نمایند .اجرای کارهای فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهند .همچنین از کلیه علاقمندان به امر کتاب و کتابخوانی تقاضا داریم جهت آشنایی با سیره و روش ائمه اطهار و مطالعه کتابهای جشنواره رضوی وشرکت در مسابقات یازدهمین دوره جشنواره رضوی به کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی مراجعه نمایند..
همچنین باشگاه کتابخوانی در کتابخانه امام خمینی لیکک با موضوع جشنواره رضوی آغاز به کار نمود ودر اولین جلسه آن کتاب ده قصه از امام زمان (عج)برای آشنایی با آثار جشنواره جمع خوانی شد .
جشنی افزود:جشنواره رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می گردد که منابع جشنواره ۶عنوان کتاب که به تفکیک برای گروه های سنی ۴تا ۱۲سال بخش کودک و گروه سنی ۱۳تا۱۷سال نوجوانو گروه سنی بالای ۱۸ سال جوان و بزرگسال می باشد . در رده سنی کودک کتاب زندگی امام رضا (ع)و مجموعه ۱۴معصوم:امام زمان(ع)و در رده نوجوان برای ضامن آهو و ده قصه از امام زمان (عج)و در رده جوان و بزرگسال چشمه هی بهشت و پرسش ها و پاسخ های دانشجویی :مهدویت(دوران ظهور) می باشد .علاقه مندان می توانند در رشته های نقاشی و پویش کتابخوان تولید آثار هنری و قصه گویی و بخش داستانک و …. شرکت کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.