۰ نظر
۱۶۱ بازدید

افتتاحیه نمایشگاه عکس پوستر و عکس عفاف و حجاب باحضور نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج + ( تصاویر)

نمایشگاه پوستر و عکس عفاف و حجاب با حضور معاون امور هنری وزارت ارشاد و نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان در یاسوج افتتاح شد.
کد خبر : 56701
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 8:44

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، نمایشگاه پوستر و عکس عفاف و حجاب با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد و نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار وحید مثنوی معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح و جمعی از هنرمندان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه ۳۰ اثر از هنرمندان استان و همچنین گرافیست های ملی در معرض دید هنرمندان، علاقه مندان و مردم عزیز استان قرار گرفته است.

امین درخشان افزود: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

شایان ذکر است این نمایشگاه به همت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح استان  و مرکز آفرینش های هنری بسیج استان  برپا شده است  .

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.