۰ نظر
۲۹۸ بازدید

فاضل ریحان نسب

بررسی شرایط مدارس کانکسی حوزه بنه پیر + تصاویر

با حضور امام جمعه دهدشت و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد مدارس کانکسی حوزه بنه پیر از توابع شهرستان بهمئی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر : 69176
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 22:15

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، سیدرضا حسینی‌نیک مدیر کل‌نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و هیئت همراه از مدارس کانکسی حوزه بنه‌پیر در حوزه رودتلخ بازدید و از نزدیک در جریان شرایط این مدارس قرار گرفتند.

 

حسینی‌نیک مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس در بازدید از این مدارس گفت: با توجه به اینکه چنین مدارسی به لحاظ ایمن بودن در شرایطی نیستند که برای دانش آموزان ایمنی لازم را داشته باشند قول مساعد می‌دهیم که با برگزاری جلسات با خیرین، برای ساخت مدرسه در این منطقه تلاش و رایزنی کنیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای خدمت به دانش آموزان این دیار انجام خواهیم‌داد.

 

حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه دهدشت هم با توجه به اینکه در این حوزه متولد شده‌اند و متعلق به این منطقه هستند، احساس تکلیف کردند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردمان این منطقه انجام می‌دهند.

 

وحدانی فر در این بازدید خطاب به مدیرکل نوسازی گفت: دانش آموزان و مردمان این منطقه شایسته‌ی خدمت هستند و از شما انتظار داریم که نهایت تلاش خود را به این منطقه داشته باشید و از هیچ کوششی دریغ نکنید.

 

مسعود فرح‌بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در حاشیه‌ی این بازدید گفت: از روزی که در این سمت قرار گرفته‌ایم تمام تلاش خود را برای تمامی حوزه‌های شهرستان انجام داده‌ایم و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ایم.

وی گفت: با توجه به محرومیت این منطقه به نسبت دیگر مناطق، نیاز هست که توجهات بیشتری شود.

فرح‌بخش به مدیر کل نوسازی استان تأکید کرد که توجه بیشتری به چنین مناطقی داشته باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.