۰ نظر
۲۲۸ بازدید

مسلم مختاری

برگزاری موفق کلاس های جبرانی و تقویتی در تابستان به همت اداره آموزش و پرورش بهمئی

مدیر اداره آموزش و پرورش بهمئی از برگزاری موفق کلاس‌های جبرانی در تابستان امسال برای جبران یادگیری دانش آموزانی که در دوران کرونا دچار اُفت تحصیل شدند، خبر داد.
کد خبر : 37516
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 18:07

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ مدیر مدیر اداره آموزش و پرورش بهمئی در بازدید از روند فعالیت کلاس‌های جبرانی در تابستان امسال که برای جبران یادگیری دانش آموزانی که در دوران کرونا دچار اُفت تحصیل شدند در مدارس مختلف دخترانه و پسرانه شهر لیکک در حال برگزاری است گفت: با رصد یادگیری دانش آموزان متوجه شدیم میزان یادگیری دانش آموزان در دوران کرونا بسیار افت کرده است که در برخی دروس آمار دانش آموزان نیازمند به تلاش ۲ برابر شده است.

مسعود فرحبخش با بیان اینکه ، طرح تعمیق و تثبیت یادگیری تا ۱۵ شهریور در ۶ پایگاه در شهرستان بهمئی اجرا می‌شود و دانش آموزانی که در کارنامه خردادماه، قابل قبول یا نیاز به تلاش بیشتر گرفته اند، را شامل می‌شود.افزود: شیوع کرونا سبب افت تحصیلی در دانش آموزان شده و بر این اساس برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی، طرح تعمیق و تثبیت یادگیری در حال اجراست.

وی با بیان اینکه ، همه دانش آموزان اعم از مدارس دولتی یا غیردولتی می‌توانند معرفی نامه را از مدارس خود گرفته و در این پایگاه‌ها ثبت نام کنند گفت: این طرح تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و دانش آموزان برای هر درس ۲۴ جلسه را می‌گذارنند تا تاثیر‌های افت تحصیلی دوران کرونا برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش بهمئی گفت: قرار است دانش‌آموزانی که دچار افت یادگیری شدند در تابستان چند ساعتی را در هفته به سر کلاس بروند تا عقب‌ماندگی درسی‌شان جبران شود.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.