۰ نظر
۱,۲۷۰ بازدید

مسلم مختاری

برگزاری یادواره شهدای تروریستی شاهچراغ ع در بهمئی به روایت تصاویر

در مراسمی باشکوه به مناسبت یکمین سالگرد شهادت شهیدان خوب ، از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ ع یاد و خاطره این دو شهید در شهرستان بهمئی گرامی داشته شد.
کد خبر : 62535
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 21:34

برگزاری یادواره شهدای تروریستی شاهچراغ ع در بهمئی به روایت تصاویر

در مراسمی باشکوه به مناسبت یکمین سالگرد شهادت شهیدان خوب ، از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ ع یاد و خاطره این دو شهید در شهرستان بهمئی گرامی داشته شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هوشنگ خوب و شهید امید خوب گفت: شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن ها، حق زیادی بر گردن ما دارند وما در برابر گذشت و فداکاری آنها مسئولیت داریم و این مسئولیت را باید به درستی انجام دهیم تا شرمنده شهدا نشویم.

سردار شاهوار پور با بیان اینکه ، پیشرفت ، توسعه و اقتدار امروز کشور مرهون خون مطهرشهدا است افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نباید به دست فراموشی سپرده شود و ما باید راه شهیدان خوب را ادامه دهیم و در سایه ولایت و اهل بیت از آرمانهای نظام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم استان ، بویژه مردم دیار بهمئی در این مراسم گفت: هر آنچه امروز به توسعه و پیشرفت شهرستان و کشور منجر شده است از جانفشانی‌های این شهیدان است و باید قدردان آنان باشیم.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم با اشاره به اینکه ، دشمن برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زده است گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره شهدا می‌تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف شوم دشمنان شود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد افزود: هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های جوان و نوجوان است.

این مراسم با حضور مردم شهیدپرور ، جوانان و نوجوانان ، مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در محل گلزار مطهر این دو شهید در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد.

هوشنگ خوب و فرزندش امید خوب از شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز به درجه شهادت نایل آمدند.

مسلم مختاری خبرنگار

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

          

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.