۰ نظر
۳۱۶ بازدید

آسیه مجیدی مهر

به همت حوزه های مقاومت بسیج شهر ممبی یادواره خانگی شهید علیداد قائمی راد برگزار شد

مادر شهید علیداد قائمی راد اسوه بی نظیری هست که مادران جامعه باید از ایشان الگو بگیرند. مادری که در زمان تولد فرزند با فوت همسرش سختی های زیادی را متحمل شد تا فرزند برومندش را بزرگ کرد ولی وقتی که ندای حکم جهاد توسط امام خمینی (ره) گفته شد با وضعیت مالی بسیار بدی که در خانه وجود داشت لباس تن خود را میفروشد و بااون پول فرزند عزیز خود را که مشتاق جهاد بوده است روانه جبهه حق علیه باطل میکند.
کد خبر : 56238
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 22:41

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا یادواره خانگی شهید علیداد قائمی راد برگزار شد.

سروان پاسدار جهانگیرآشنا مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم معنوی گفت:
خداوند اولین کسی است که یادواره شهدا گرفته چراکه قرآن کریم در خصوص شهدا اهمیت و تاکید زیادی داشته و قرآن تاکید کرده نسبت به ادبیات شهدا دقت نظر داشته باشید و مبادا آنها را مرده بپندارید و حتی به خیالتان راه ندهید که شهدا مرده اند بلکه شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی دریافت می کنند.

یادواره شهدا یعنی راه و مسیر شهدا را فراموش نکنیم
جهانگیرآشنا بیان کرد: حیات شهیدان واقعی تر از حیات انسان های روی زمین است و شهدا بل احیاء واقعی هستند و به عنوان ناظرین مجالس عملکرد ما را می بییند و یادواره شهدا یعنی راه و مسیر شهدا را فراموش نکنیم.

وی افزود: یادواره شهیدان از فضائل ارزشمند است و حقیقتا بزرگداشت راه شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا ماندگار هستند و نام آنها همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشد.

او هدف از برگزاری این یادواره ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای که تشنه معارف ناب شهدا است، عنوان کرد و افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن ها میدانیم .

جهانگیر آشنا در پایان این مراسم گفت: مادر شهید علیداد قائمی راد اسوه بی نظیری هست که مادران جامعه باید از ایشان الگو بگیرند. مادری که در زمان تولد فرزند با فوت همسرش سختی های زیادی را متحمل شد تا فرزند برومندش را بزرگ کرد ولی وقتی که ندای حکم جهاد توسط امام خمینی(ره) گفته شد با وضعیت مالی بسیار بدی که در خانه وجود داشت لباس تن خود را میفروشد و بااون پول فرزند عزیز خود را که مشتاق جهاد بوده است روانه جبهه حق علیه باطل میکند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.