۰ نظر
۲۰۷ بازدید

داوود طلوعی مطلق

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمددر محکومیت اقدام تروریستی اخیر در حرم شاه چراغ

حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ نشان‌دهنده خوی وحشی این جربان تکفیری است.
کد خبر : 42362
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 10:02

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ اقدام تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط جریان ساخته دست آمریکا در اقدامی کور و ناجوانمردانه باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان مظلوم و داغدار کردن جامعه ایرانی شدند. حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ نشان‌دهنده خوی وحشی این جربان تکفیری است که قتل انسان‌های بی‌گناه و زن‌ها و کودکان را جایز می‌شمارد و استکبار جهانی با تقویت و حمایت از آنان ضمن ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان، چهره اسلام را در جهان به عنوان دینی خشن و غیر انسانی معرفی نماید تا بلکه بتواند از گرایش روز افزون به اسلام جلوگیری نماید.

در ادامه آمده است: تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است و حرکت‌های روزهای اخیر که با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن صورت گرفته هیچ هدفی به جز ناامن کردن کشور ندارد، این شرایط به تکفیری‌ها این جسارت و فرصت را داده است که از این فضای مغشوش استفاده کرده و شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران کند.

در این بیانیه تأکید شده است که جامعه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمدضمن محکوم کردن جنایات جریان تکفیری در حمله به زائران حضرت شاهچراغ (ع) به کشورهای حامی این جنایتکاران هشدار می‌دهد که در صورت ادامه حمایت از داعش و تلاش در جهت نا امن کردن ایران برخورد ایران قوی و شدید خواهد بود. از سوی دیگر به افرادی که در داخل به اغتشاشات دامن زده و در تلاش برای ادامه اعتراضات خشونت آمیز هستند، اعلام می‌نماید که فضای ناامن به سود هیچکس نیست و برای هر ایرانی می‌تواند خطر آفرین باشد.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.