مسلم مختاری

تاکید فرماندار شهرستان بهمئی بر بهره برداری بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در هفته دولت ۱۴۰۱

بیمارستان 32 تخت خوابی شهر لیکک در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر : 37597
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 13:33

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ فرماندار بهمئی با اشاره به ضرورت تکمیل و آماده سازی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی این شهرستان گفت: هزینه های سنگین درمان، خطرات و تصادفات جاده ای ، مسافت زیاد با شهرهای همجوار، کمبود بیمارستان، و سختی پذیرش در استان های همجوار مردم این دیار را با مشکل مواجه کرده است که تکمیل و راه اندازی این طرح تا یک ماه آینده در دستور کار است.
علی محمدی با بیان اینکه ، اعتبار اولیه این طرح بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است گفت: بی اهمیتی به این موضوع طی سالهای گذشته تاکنون مشکلاتی را در خدمت رسانی به مردم ایجاد کرده است که به منظور رفع این مشکل با جدیت پیگیر احداث، تکمیل و بهره برداری این طرح هستیم و هیچ گونه سهل انگاری در زمینه تاخیر در زمان بهره برداری این طرح پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه ، در شهرستان بهمئی بیمارستان وجود ندارد و بیماران این شهرستان برای مداوا به استان های همجوار به ویژه بهبهان مراجعه می‌کنند گفت: تکمیل و تجهیز این مرکز از مهمترین دغدغه ها و اولویت‌های فرمانداری است که به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر در حوزه سلامت و بهداشت و درمان برای مردم ، بهره برداری هر چه سریعتر این طرح ضروری است و تامین پزشک متخصص و برخی تجهیزات این بیمارستان برای بهره مندی مردم این شهرستان در دستور کار است.

فرماندار بهمئی ادامه داد : بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزارمترمربع در دست ساخت است که این طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.