۰ نظر
۲۹۵ بازدید

فاضل ریحان نسب

جلسه هماهنگی بسیج ادارات در خصوص برگزاری اردوی جهادی دو روزه شهر سرآسیاب

جلسه هماهنگی بسیج ادارات در خصوص برگزاری اردوی جهادی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 64558
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 19:39

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، جلسه هماهنگی بسیج ادارات در خصوص برگزاری اردوی جهادی در سالن جلسات فرمانداری به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته بسیج در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی هفته بسیج و اردوی جهادی دو روزه در روستاهای سراسیاب گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی را اجرای منویات مقام معظم رهبری و کمک به محرومان عنوان کرد .

وی ادامه داد : اردوی جهادی یک حرکت دسته جمعی است که در آن افراد با توجه به موقعیت کاری یا علمی خود ، بدون هیچ چشم داشت و انگیزه مالی قدم در راه می گذارند. از مجموعه بسیج ادارات سپاه فتح و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و کانون پیشگامان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یخاطر هماهنگی برای اجرای این اردوی جهادی تقدیر و تشکر میکنیم.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن بیان اهداف و ماموریت‌های بسیج ادارات و کارمندان شهرستان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از برگزاری ۱۰ برنامه اصلی و ۱۰ ریز برنامه در ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان خبر داد.

سروان پاسدار جهانگیرآشنا اهم برنامه های هفته بسیج را فضای سازی محیطی کلیه ادارات، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا،، برگزاری میز خدمت جهادی در شهرستان، برپایی اردوی جهادی دو روزه در منطقه کم برخوردار سر آسیاب بهمئی با محوریت ویزیت رایگان اهالی منطقه به تعداد ۳۰۵ نفر اعلام کرد.

وی افزود: واکسیناسیون دام و طیور منطقه ، توزیع بسته های حمایتی به تعداد ۷۵خانوار، سرکشی از خانواده معظم شهدا منطقه ، تعمیر حیاط مسجد روستا، توزیع البسه بین کودکان، مشاوره احکام و خانه و خانواده و پیگیری مشکلات عمومی منطقه با حضور مدیران خدمات رسان استان و شهرستان از اهم اقدامات اردوی جهادی در منطقه سرآسیاب بهمئی است.

فاضل ریحان نسب 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.