مسلم مختاری

حضور سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در دفتر امام جمعه بهمئی برای رفع مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات و پاسخ به مطالبات مردم بهمئی

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ؛ برای رفع مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات شهرستان بهمئی برنامه ویژه ای داریم.
کد خبر : 64779
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 23:38

حضور سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در دفتر امام جمعه بهمئی برای رفع مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات و پاسخ به مطالبات مردم بهمئی

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ؛ برای رفع مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات شهرستان بهمئی برنامه ویژه ای داریم.

در پی بیان مطالبات مردم شهرستان بهمئی در حوزه مخابرات و ارتباطات در خطبه های نماز جمعه این شهر ، سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در دفتر امام جمعه بهمئی به برنامه های خود برای رفع مشکلات ، توسعه شبکه های موبایلی ، اینترنتی و فراهم نمودن فیبر نوری در مناطق مختلف این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه بهمئی در این دیدار با اشاره به اینکه ، امام جمعه هم سخنگوی انقلاب و نظام اسلامی است گفت: در این نظام توحیدی بایستی اصول و مبانی انقلاب و نظام اسلامی را بیان کند و مواضع نظام را تبیین کند حقوق نظام را بر مردم بیان کند و خطرات و آفاتی که نظام اسلامی را تهدید می کند با مردم در میان بگذارد و خدمات این نظام اسلامی که عملکرد مسئولان می باشد را بیان کند فرایند همه اینها امید و امید آفرینی برای مردم است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه ، امروز مقدس ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی حقیقی و واقعی برای مردم است افزود: رسالت دیگر امام جمعه اینست که ملجأ و محل رجوع مردم است چون این جایگاه متعلق به ولایت و حاکمیت نظام اسلامی است و می بایست امورات و مسائل مردم و حل مشکلات مردم و منطقه را پیگیری کند در واقع امام جمعه حلقه وصل بین مردم و حاکمیت و مسئولان است.

وی گفت: اگر مسئله ای را در خطبه  نماز جمعه  یا بصورت علنی مطرح می کنیم حتما قبل از آن با مدیران مربوطه و متولی در میان می گذاریم و نهایتا اگر ببینیم توجه نمی شود و یا کماکان مسئله مردم در توان مسئولان هست و لاینحل مانده به‌جهت حل مسئله مهم مردم از ظرفیت تریبون نماز جمعه برای پیگیری مشکلات مردم استفاده می کنیم.

امام جمعه بهمئی ادامه داد: یکی از مسائل و مشکلاتی که مردم در شهرستان بهمئی و در بخش ها و مناطق زیارتی و گردشگری و شهر لیکک با آن مواجه هستند همین مسئله عدم آنتن دهی تلفن همراه و ضعیف بودن اینترنت است که لازم است این ایام که با تدبیر استاندار محترم و فرماندار محترم کارگروه‌هایی که مطالبه رئیس محترم جمهور از مسئولان استان و شهرستان بود که در آن مسائل اشتغال و تولید و زیرساخت ها و حوزه های کشاورزی و گردشگری و عمرانی وآبادانی و فرهنگی و هنری مورد توجه بود از این فرصت مسئولان مخابرات استان و مسئولان فناوری و ارتباطات استان  مسائل مبتلابه این شهرستان را در این زمینه شناسایی و هدف گزاری و برنامه ریزی کنند و از دولت محترم مطالبه کنند تا ان شاءالله توجه شود .

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: لازم می دانم مجددا تاکید کنم از اینکه حضرتعالی و مجموعه همکارانتان در این استان خدمت می کنید و زمینه  ارتباطات پایدار و بهرمندی مردم را در نقاط مختلف استان فراهم می کنید تشکر کنم.

وی گفت: نیاز هست هماهنگی ها بین نهادهای خدمت رسان بیشتر شود و وقتی نهادی حفاری یا خدمتی می خواهد ارائه کند و یا مشکل و مسئله پیش می آید از همدیگر استعلام کنند و تلاش کنند کمترین خللی در زندگی روزانه مردم وارد نشود و بپذیریم عدم‌هماهنگی نهادهای خدمت رسان زندگی مردم را مختل می کند و آرامش را از مردم می گیرد و معیشت مردم را با مشکل مواجه می کند.

امام جمعه بهمئی گفت: لازم می‌دانم از اینکه حضرتعالی به مطالبه این مردم حرمت گذاشتید و به مردم این منطقه احترام گذاشتید و از نزدیک مسائل آنان را پیگیری می کنید  صمیمانه تشکر می کنم و ان شاءالله با دستورات و هماهنگی وهمکاری همه مسئولان مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه اول و اینترنت این شهر و سایر مناطق را  این شهرستان را برطرف کنید.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد بیان مشکلات و مطالبات عمومی را یکی از دغدغه های امام جمعه بهمئی برشمرد و با تقدیر از پیگیری درخواست های مردم در تریبون نماز جمعه گفت: در راستای خدمت به مردم شهرستان و عمل به درخواست های امام جمعه بهمئی تمامی تلاش های مجموعه مخابرات استان به منظور رفع مشکلات اهالی بهمئی صورت خواهد گرفت.

خالق پناه با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های امام جمعه بهمئی به بیان مشکلات  حوزه ارتباطات و مخابرات از تریبون نماز جمعه بهمئی توسط امام جمعه محترم اشاره کرد و افزود: گوشزدِ مشکلات امری مهم در راستای سرعت بخشی خدمت به مردم است ، اما متاسفانه برخی رسانه ها مطالب را آنگونه که بیان شده است انعکاس نمی دهند و حق و حقوق یک فرد یا نهاد ضایع می شود.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفع مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات شهرستان بهمئی برنامه ویژه ای داریم.

وی با اشاره به اینکه ، اولویت اصلی و اساسی مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد توسعه فیبر نوری و طرح نجما در استان است و برای تحقق این مهم چهار نقطه استان در برنامه این شرکت قرار دارند  گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است که خدمات ارزنده ای برای مردم خواهد بود.

خالق پناه گفت: با انجام این پروژه، تحول عظیمی در توسعه زیرساختی و دسترسی همگانی به اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در سطح استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: با رایزنی و پیگیری انجام شده تعداد سه دستگاه ترینچر جهت انجام عملیات حفاری در اختیار مدیریت شبکه وشهرستان‌ها قرار گرفته که بتوانیم فیبر نوری را جهت واگذاری اینترنت پرسرعت بر بسترفیبرنوری به درب منازل مسکونی هم استانی‌ها برسانیم.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس برنامه تصویبی استان به ۳۵ ZONE در واگذاری FTTH و FTTC تعریف و می‌بایست تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۱ هزار و ۹۶ پورت در این ۲ پروژه نصب شود.

احداث ۶۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و روستایی این استان در دست اجراست و هم اکنون حدود ۳۹۰ سایت تلفن همراه هم در حال احداث است.

خالق پناه گفت: در طول دولت سیزدهم تاکنون ۳۴ طرح فیبر نوری در نقاط مختلف استان به سرانجام رسید که مهمترین این طرح‌ها، پروژه فیبر نوری یاسوج به کاکان، یاسوج به سی سخت، فیبر نوری دهدشت به لنده، فیبرنوری تنگ کناره وسروک یاسوج، مسکن مهر دهدشت، مسیر فیبر نوری لنده به لیکک از مهم‌ترین این طرح‌ها بوده است.

وی گفت: مجموع مشترکان تلفن همراه در استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار شماره است.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.