جهانگیرآشنا

دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولتهای زور گو بدانند که مردم ما با تمام توان ،حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.
کد خبر : 69238
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 10:35

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب اسرائیل  و آمریکا در سرزمین های اشغالی و هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان نظامی ایران ، مردم را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ماه مهمانی الهی ، عبادت مردان و زنان مومن و شب زنده دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد.

متاسفانه در روزهای اخیر رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی برای نجات خود از باتلاق ساختگی در غزه در اقدامی کور و ددمنشانه ، با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه ،کنوانسیون های بین اللملی را زیر پا گذاشته و پا را فراتر گذاشته ،دیپلمات های مستشار ایرانی را به شهادت می رساند که با توصیه مقام معظم رهبری، “رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و وصیت ماندگار حضرت امام خمینی (رض) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولتهای زور گو بدانند که مردم ما با تمام توان ،حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می‌دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می‌کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(رض) بیشتر پی می‌برد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم شهرستان بویژه خانواده های معظم شهداء وایثارگران و…،دعوت می نمایم ، تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس،تجدید بیعت داشته باشیم با آرمان های حضرت امام خمینی (رض)،شهدا به ویژه شهدای مقاومت و تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.