رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی خبر داد؛

مسلم مختاری

شهرستان بهمئی بزودی صاحب سالن سینما می شود. 

شهرستان بهمئی به زودی صاحب سالن سینما میشود.
کد خبر : 57737
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 14:27

سالن سینما امید با ظرفیت ۱۸۶ صندلی بزودی در شهرستان بهمئی افتتاح می شود.

عادل پورجشیره رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: سالن سینما امید با ظرفیت ۱۸۶ صندلی بزودی در شهرستان بهمئی افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ عادل پورجشیره در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت و افزود: در راستای حمایت از مناطق کم برخوردار و گسترش فرهنگ سینما و در سفر رئیس محترم سازمان سینمایی کشور جناب آقای دکتر خزایی به استان و انعقاد تفاهم نامه با استاندار، قول تجهیز و افتتاح دو سالن سینما در شهرستان های بهمئی و دنا گرفته شد که پیگیری از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت و الحمدلله با تلاش همکاران در اداره کل بویژه( مدیرکل محترم و معاون سینمایی و هنری) با مجموعه سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر در روزهای آینده تجهیز سالن سینما در شهرستان بهمئی انجام و افتتاح خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ادامه گفت: سینما امید بهمئی به نام شهید امید خوب از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی استان که در حادثه تروریسی شاه چراغ به همراه پدر بزرگوارشان به شهادت رسیدند نام گذاری شده و واقع در شهر لیکک،تپه ادارات، با تعداد ۱۸۶ صندلی برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. همچنین امکانات و تجهیزات بکار برده شده در آن از جمله پرده سالن، پروژکتور پخش و سیستم صوتی از پیشرفته ترین وسایل موجود در کشور است.

در این سینما قرار است همزمان با تهران و سایر شهرستان ها فیلم های روز سینما و جشنواره های مختلف از جمله جشنواره فیلم فجر برای مردم اکران شوند.

مسلم مختاری خبرنگار


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.