۰ نظر
۱۶۹ بازدید

جهانگیرآشنا

عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت روز خبرنگاردرشهرستان بهمئی

نتیجه نقد و به چالش کشاندن مشکلات و آسیب های اجتماعی و مطالبه از مسئولین می تواند در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی کمک شایانی کند تا مسیر رضایت بخش توسعه فرهنگی، اجتماعی و تعالی جامعه را در برگیرد.
کد خبر : 58035
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 23:38

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی،عادل پورجشیره رئیس اداره گفت:به مناسبت روز خبرنگار به همراه خبرنگاران و برخی مدیران از گلزار شهدا غبار روبی وعطرافشانی شد.

عادل پورجشیره رئیس اداره ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبرنگاری درروز ۱۷مرداد را یاد آور شد وگفت:رسالت خبرنگاری تبیین و آگاهی بخشی به جامعه است که تنها با بالا بردن سواد رسانه ای از طریق مطالعه و تحقیق و پژوهش امکان پذیر می باشد که خبرنگاران ما علاوه بر داشتن این شاخصه مهم از صداقت و روحیه نقادانه خوبی برخوردار هستند که جای بسی تقدیر وتشکر دارد.
وی در ادامه سخنان خود به شاخصه های خوب یک خبرنگار پرداختند و گفتند: نتیجه نقد و به چالش کشاندن مشکلات و آسیب های اجتماعی و مطالبه از مسئولین می تواند در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی کمک شایانی کند تا مسیر رضایت بخش توسعه فرهنگی، اجتماعی و تعالی جامعه را در برگیرد.
این مسئول فرهنگی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران به همراه جمعی از خبرنگاران و مسئولین از گلزار شهدا غبار روبی و عطر افشانی نمودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.