فاضل ریحان نسب

مراسم بزگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهمئی

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان و ادارات شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 60265
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 12:05

به گزارش  پایگاه خبری عصر آشنا ،با همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به  مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، اقشار مختلف مردم ، بازایان و ادارات در مجوطه سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهمئی، ضمن گرامیداشت و عرض خیر مقدم به بسیجیان، ادارات و نهادهای دولتی و اقشار مختلف مردم در  مراسم هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نبرد حق علیه باطل بود و استکبار جهانی باهدف متوقف کردن انقلاب اسلامی جنگ هشت‌ ساله را به مردم ایران تحمیل کرد و همه ظرفیت‌های خود را برای تسلیم کردن این ملت غیور به صحنه آورد، اما در عمل شکست خوردند.

سرهنگ غلامی نژاد از مجموعه ادارات ،نهادهای دولتی و انتظامی ، بسیجیان گردانهای شهرستان، فعالان فرهنگی و اجتماعی ، دانش آموزان و فرهنگیان ، شورای اداری ، اصحاب رسانه و آحاد مختلف مردم که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی سخران مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  مهمترین جهاد ، جهاد با نفس هست جهادی که توسط امام حسین(ع) در کربلا ایجاد شد و توسط زینب کبری(س) انتقال داده شد.

علی محمدی افزود:  انواع جهاد داریم که جهاد با قلم ، جهاد با نفس و جهاد با کلام میباشد. که مهمترین آنها جهاد با نفس یا جهاد در راه خدا یعنی فدا کردن تمام سرمایه خود در راه خدا میباشد.

محمدی گفت :در  دفاع مقدس رزمندگان ما تمام وجود خود را در دست گذاشتن و فدای انقلاب کردند.

وی افزود:  دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است که این پیام توسط امام راحل و دفاع مقدس ایجاد شد و برهمه ما لازم هست که این پیام را انتقال دهیم.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: مردم باید مواظب تبلیغات انتخابات باشند. و افرادی که برای کاندیدها تلاش میکنند باید سعی کنند که با تلاش کردن  ایمان خودمان و دینمان و اعتقاد  خودرا زیرپا نگذاریم .

 

محمدی در پایان گفت : فضای کشور را باید فضای علاقه‌مندی و شوق به این انتخابات کرد تا مردم بدانند می‌خواهند کار بزرگی انجام دهند. تا انشاالله امسال شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حميدرضا نظري شنبه , 1 مهر 1402 - 11:39

بخشی از متن ارسالی:
… در میان مسافران و کمی دورتر از زنان و مردان دستفروش و اجناس گوناگون روی سکو، پیرزنی با کمری خمیده بر روی یکی از صندلی‌ها نشسته و درحالی‌که با دست‌های ناتوان و لرزان به عصای فرسوده‌ای تکیه داده با موی سپید و چهره‌ای شکسته از گذر زمان، با دیدگانی امیدوار، به مسافران ایستگاه نگاه می‌کند. او چشم به راه کسی است که روزی برای دفاع از سرزمینش لباس رزم پوشید و رهسپار دیار شور و شیدایی شد؛ گمشده‌ای که سال‌ها پس از پایان درد و رنج اسارت و دوری از جنگ و رگبار گلوله و انفجار خمپاره و شلیک تانک و خون و دود و آتش، شاید اینک سرافراز و خندان از قطار پیاده شود تا مادر سرش را در دامانش بگیرد و همچون نوزادی تازه متولد شده او را ببوید و نوازش کند و به‌اندازه تمام تنهایی‌ها و دلتنگی هایش اشک بریزد.
پیرزن که سال‌هاست از صدای استخوان و درد مفصل زانوانش رنج می‌برد، با وجود ضعف و بیماری هرروز قبل از ورود اولین قطار صبح با دشواری از پله های ایستگاه پایین می‌آید و تا خروج آخرین قطار شب، برای دیدار تنها فرزند دلبند، دلاور و رعنایش لحظه‌شماری می‌کند و…

به نام خداوند عشق و زیبایی
سردبیر فرهیخته و گرامی
با سلام و عرض ادب، احتراما متن “سمفونی شگفت انگیز شب و شیدایی”جهت باز نشر، به همه نیک اندیشان شایسته وادی قلم در آن سایت وزین تقدیم می گردد. سلامت و سرافراز باشید

سرزمین هنر

https://honarland.ir/%d8%b3%d9%85%d9%81%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%b4%da%af%d9%81%d8%aa%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%b4%d8%a8-%d9%88-%d8%b4%db%8c%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/