مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مرحوم بزرگیان احساسات پاک این دیار بود/ بزرگیان با غرور خاصی برای سردار سلیمانی آواز محلی می خواهند

مراسم تشیع پیشکسوت موسیقی محلی کهگیلویه و بویراحمد در چرام برگزار شد.
کد خبر : 28959
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 0:24

 

گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ، کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم، ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند خوشنام گفت : مردم چرام همواره به عنوان مردمی متدین و متمدن معرفی می شوند و مرحوم بزرگیان هم از هنرمندان برجسته استان محسوب می شود که خود را در تمام عمر در اختیار هنر مردمی قرار داده بود .
امین درخشان افزود : اعتقاد و پس از آن برنامه ما این است که حمایت و پشتیبانی از هنرمندان نباید به زمان وفات و تشییع این عزیزان موکول شود.
درخشان ادامه داد : مرحوم بزرگیان صاحب هنری که معجونی از دردها، رنج ها ، سختی ها ، شرینی ها و جغرافیای طبیعی و فرهنگی و صدای احساسات پاک و زیبای مردم این دیار بود که این مولفه های هنر استان را به خوبی در قالب موسیقی معرفی می کرد .
وی ادامه داد : امروز به پاس زحمات مرحوم بزرگیان در این مراسم حضور داریم اما در واقع این حضور شروع مسیری است که هنرمندان را آن گونه که شایسته است ، زمانی که در قید حیات هستند ارج بگذاریم و تکریم کنیم.
درخشان گفت : مرحوم بزرگیان علاوه بر جایگاه بالایی که در عرصه موسیقی داشت از نجابت خاصی هم برخوردار بود که شاید همین نجابت و کم توقع بودن، باعث شد در گذشته ، کمتر به وی توجه شود ضمن اینکه هنر خود را هم متواضعانه در خدمت مردم و جامعه قرار می داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد : امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی در اینده پاسداشت این هنرمند را به شایستگی و در شان وی انجام دهیم.
وی گفت : قرار بود فردا جشن فرهنگ و هنر شهرستان چرام برگزار شود که به دلیل درگذشت این هنرمند عزیز ، اجرای برنامه تا زمان دیگری به تعویق افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.