داود طلوعی مطلق

نشست فرماندهان واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی با امام‌جمعه شهرستان بهمئی

نشست صمیمی فرماندهان واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی‌با امام‌جمعه شهرستان بهمئی برگزار شد
کد خبر : 12423
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 8:55

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت: دفاع مقدس یادآور تقوای شهیدان، شیرزنان و غیورمردانی بود که خط سرخ آزادمردی و عزت را پیمودند و مردانه و با سلاح ایمان و اخلاص در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و سروقامتانه ماندند تا عزت و شرافت انسانها پایدار بماند.

آشنا با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس چنان درس شهامت و ایستادگی را در تاریخ جاودان کردند که امروز این حماسه ها، رشادت ها را با جانبازان عشق بازی می کنیم، چرا که جانبازان شهدای زنده و شهدا نیز تا ابد نامشان زنده خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی گفت:دیدار با دانش آموزان یکی از مهم ترین جلساتی هست که باید مسئولان داشته باشند.
باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری و مطالبه گری بسیار خوب قشر جوان و نوجوان و روحیه جهادی و انقلابی این قشر نیاز هست مسئولان به پیشنهادات و انتقادات و راهنمایی های این مجموعه توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود:جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، عاشقانه و فداکارانه و از سر اخلاص، ایمان و ایثار شکل گرفت و تقدسش به تمام عالمیان رسید و این دفاع نعمتی بود که هویت انسانی خود را در آن یافتیم و گوهر ناب حریت و جوهر نایاب شرافت را در میان جنگ، کشتار، گلوله و ویرانه ها یافتیم.

حجت الاسلام والمسلمین افروغی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی و جنگ تحمیلی، عزت ، سربلندی و سلامتی جانبازان سرفراز و آزادگان غیور را از درگاه خداوند مسئلت دارد.
در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که امام جمعه شهرستان بهمئی به سوالات دانش آموزان بسیجی پاسخ داده اند.

درپایان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی از امام جمعه شهرستان بهمئی بخاطر ارتباط خوب و تعامل با مجموعه بسیج دانش آموزی تقدیر و تشکر کرده اند.

   

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.