۰ نظر
۳۳۶ بازدید

جهانگیرآشنا

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح بمناسبت انتخاب دانش آموز هم استانی بعنوان رئیس مجمع بسیج دانش آموزی کشور

امروزه نقش دادن و هویت بخشی به دانش آموزان در مسئولیت های مختلف و حمایت و زمینه سازی برای حضور همه جانبه در عرصه‌های مختلف یکی از شش هدف بسیج دانش آموزی بوده که با توکل بر خدا در حال انجام است.
کد خبر : 65872
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 21:45

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح گفت:

علی لاهوتی دانش آموز بسیجی از شهرستان بویراحمد و رئیس مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مدرسه شهید مطهری شهر یاسوج است که توانست با ارائه زیبا و اثرگذار مطالب خود در انتخابات پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور در جمع منتخبین دانش آموزان کشوری بالاترین رای را کسب و به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور انتخاب و معرفی شد.

علی لاهوتی از دانش آموزان بسیجی با سابقه در سمت مجمع علوی بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد است که سوابق درخشانی در فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، جهادی و … دارد.

سرهنگ بهمنیار: دانش آموز بسیجی علی لاهوتی از دانش آموزان خلاق شهر یاسوج است که امسال برای اولین بار به عنوان سخنران و مجری برنامه‌های دانش آموزی مرکز کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیمای مرکز استان در هفته بسیج دانش آموزی از طرف بسیج دانش آموزی استان و شهرستان به ارائه برنامه‌های مختلف و برگزاری راهپیمایی دانش آموزی پرداخت.

امروزه نقش دادن و هویت بخشی به دانش آموزان در مسئولیت های مختلف و حمایت و زمینه سازی برای حضور همه جانبه در عرصه‌های مختلف یکی از شش هدف بسیج دانش آموزی بوده که با توکل بر خدا در حال انجام است.

اینجانب این افتخار آفرینی بزرگ را در سطح کشور به دانش آموز بسیجی جناب آقای لاهوتی و مجموعه بزرگ بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویر احمد تبریک عرض میکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.