۰ نظر
۱۶۱ بازدید

پیام تسلیت مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی بمناسبت شهادت شهید داوود جاودانیان

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در راه صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 46099
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 17:33

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سید نصرت الله سالاری مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در پیامی شهادت بسیجی داوود جاودانیان را طی پیامی  تسلیت گفته اند.


بسم رب الشهدا والصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه ازجان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی و امنیت کشور تلاش نمایند.
شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در راه صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت .
اینجانب لازم میدانم شهادت شهید والامقام داوود جاودانیان از جمیع نیروهای جان برکف و خدوم بسیجی تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد را که در حین ماموریت در نقاط مرزی استان آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمده را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور و انقلابی استان خاصه شهرستان بهمئی، وبیت مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال خواستارم روح پاک وی را با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) محشور نماید. و ما را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد
با احترام سید نصرت اله سالاری خرم خادم شما در بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان بهمئی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.