۰ نظر
۳۷ بازدید

کمیته هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست کمیته هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.
کد خبر : 69752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 22:42

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، کمیته هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس با حضور اعضای دستگاه‌های فرهنگی این کمیته در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

صادق خاک‌نژاد معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت کار‌های بسیار خوبی توسط دستگاه‌های فرهنگی استان صورت گرفته است.

خاک‌نژاد با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدا و اجلاسیه‌هایی که به همین مناسبت برگزار می‌شود، افزود: در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک بسیاری خواهد شد و لذا همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای برنامه‌ها در این حوزه هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کنیم که با هم افزایی و همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به اهداف مورد نظر کمیته هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی و هنری به گونه‌ای باشد که آسان‌تر دیده شود و مردم هم بتوانند ارتباط خوبی برقرار کنند.

خاک‌نژاد با اشاره برگزاری یادواره شهید سلیمانی در دی ماه سال گذشته توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ادامه داد: یادواره‌های شهدای هنرمند و شهدای قرآنی، ساخت چند مستند، آماده سازی نماهنگ در سطح ملی، اجرای تئاتر خیابانی معبر و… از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه دفاع‌مقدس هستند.

در ادامه هر یک از اعضای کمیته به ارائه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.