داود طلوعی مطلق

پل تک دهنه روستای پشت تاوه شهرستان بهمئی بعد از ۱۰سال تخریب همچنان چشم انتظار مسئولان

روستاهای _پشت تاوه علیا وسفلی_ با فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهر لیکک، زادگاه و زیارتگاه ۴ شهید به خون خفته دفاع مقدس می باشند و مردم شهید پرور این دو روستا شایسته این همه بی توجهی و بی تفاوتی نیستند. شهیدان والا مقام _خدامراد حدادی فر ، رمضان جشان زاده ، یداله جوخی زاده و عطاء جشانی نژاد_ فرزندان غیور این دو روستا می باشند که در راه دفاع از وطن جان شیرین خود را تقدیم نظام وانقلاب نمودند
کد خبر : 12320
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 11:19

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا  گروه اشتغال وآمایش سرزمینی شهرستان بهمئی بیانیه ای  به این سایت ارسال کردندمتن بیانیه به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل محترم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و احترام و تسلیت بمناسبت اربعین حسینی

ده سال از تخریب یک پل با یک دهنه در سیل سال ۱۳۹۰درشهرستان بهمئی می گذرد و همچنان راه روستایی دو روستای _پشت تاوه علیا و سفلی_ به خاطر تخریب این پل قطع است وعبور و مرور به سختی و با ورود پراز استرس به دره عمیق صورت می گیرد و هر آن احتمال فاجعه ای بزرگ وجود دارد.

روستاهای _پشت تاوه علیا وسفلی_ با فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهر لیکک، زادگاه و زیارتگاه ۴ شهید به خون خفته دفاع مقدس می باشند و مردم شهید پرور این دو روستا شایسته این همه بی توجهی و بی تفاوتی نیستند. شهیدان والا مقام _خدامراد حدادی فر ، رمضان جشان زاده ، یداله جوخی زاده و عطاء جشانی نژاد_ فرزندان غیور این دو روستا می باشند که در راه دفاع از وطن جان شیرین خود را تقدیم نظام وانقلاب نمودند و مزار این شهدای مدافع وطن دراین دو روستا زیارتگاه مردم ولایتمدار وشهید پرور شهرستان بهمئی می باشد.

اخیرا مهاجرت از شهر به این دو روستا معکوس شده ومردم زیادی باهدف تولید به این دو روستا برگشتند.حال جای سوال است؛ چراباید راه این دو روستا ۱۰ سال بواسطه تخریب یک پل کوچک همچنان قطع باشد ومتولیان آن هیچ توجهی ننمایند ؟!!آنهایی که مدعی خدمت به مردم می باشند چرا باید برای تعمیر یک پل کوچک ۱۰ سال تاخیر داشته باشند.

نارضایتی مردم از مسئولین زمانی اتفاق می افتد که تحرک مدیریتها لاک پشتی باشد و بی توجهی به مواردی از این قبیل جز تکدر خاطر مردم انقلابی نتیجه ای نخواهد داشت.

از آن مدیر کل محترم درخواست می شود به این مطالبه به حق وقانونی توجه ویژه نموده و به بلاتکلیفی ۱۰ ساله این پل پایان دهند.

از طرف گروه اشتغال وآمایش سرزمینی شهرستان بهمئی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.