سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات
از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند
تحقق زودهنگام وعده ارتباطی استاندارکهگیلویه وبویراحمد به دو روستای استان /اینترنت پرسرعت به چاهن وبالرود زیلایی رسید
درعصر ارتباطات اولین و مهمترین خواسته مردم عزیزمان در سراسر کشور ایران اسلامی داشتن ارتباطاتی مطلوب و پایدار است و مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در راستای شعار ارتباطی فراگیر تمام سعی و تلاش خود را جهت انجام این مهم بر اساس تعهد پروانه ای خود به کار می بندد
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در شهرستان بهمئی صورت گرفت
حمایت از اقشار آسیب پذیر، کم درآمد و نیازمند در هفتمین رزمایش همدلی و مساوات با توزیع دویست کیلو گرم مواد پروتئینی، ۵ دستگاه بخاری گاز سوز، یک دستگاه آبگرمکن گالنی گاز سوز و ۱۰ دستگاه ویلچر تاشو بین جامعه هدف در شهرستان بهمئی