مسلم مختاری

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در شهرستان بهمئی صورت گرفت

حمایت از اقشار آسیب پذیر، کم درآمد و نیازمند در هفتمین رزمایش همدلی و مساوات با توزیع دویست کیلو گرم مواد پروتئینی، ۵ دستگاه بخاری گاز سوز، یک دستگاه آبگرمکن گالنی گاز سوز و ۱۰ دستگاه ویلچر تاشو بین جامعه هدف در شهرستان بهمئی
کد خبر : 25430
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 22:00

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ محمد جهانی رئیس شورای گروه های جهادی و مسئول گروه جهادی شهید کاوه شهرستان بهمئی گفت:
تاکنون خدماتی زیادی توسط ستاد اجرایی حضرت امام راحل با مدیریت دکتر نادری مدیرکل، آقای صناعی نیا معاونت اجتماعی بنیاد احسان و آقای داور ارائه شد.

محمد جهانی افزود : دیدار،سرکشی و بازدید از مناطق صعب العبور از جمله حوزه پهنوک،واکسینه نمودن دام،توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار، کمک در جهت تکمیل منبع آب، جهیزیه به زوج های نیازمند،وسایل گرمایشی و مهمتر از همه تسهیلات در حوزه اشتغال زایی بخصوص حوزه روستایی از مهمترین خدمات در این شهرستان هست.

وی گفت : ان شاءالله در آینده شاهد خدمات بیشتری در حوزه های مختلف در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و رفع محرومیت زدایی در این خطه خواهیم بود.

محمد جهانی گفت : در این مرحله هم به منظور جلوگیری گیری از موازی کاری با استعلام از ادارات متولی و حامی نیازمندان و دیگر گروه های جهادی توانسته ایم جامعه هدف را شناسایی نماییم و سعی شد مستحق ترین افراد را پوشش دهیم

گفتنی است این بسته ها به صورت کاملا رایگان در اختیار خانوار قرار گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.