سردار خرمدل :از فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی موثر و شایسته تقدیر است/در سایه تعامل و تفاهم با حوزه فرهنگی سپاه فعالیت های مردمی در عرصه فرهنگ و هنر تقویت شد

تفاهم نامه فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی با سپاه فتح امضاء شد.
کد خبر : 55572
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 7:51

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امین درخشان در این دیدار با بیان اینکه سپاه نقش بسزایی در تولید برنامه های فرهنگی و هنری دارد افزود:مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج با همکاری و هموپوشالی با این اداره کل برنامه های فرهنگی و هنری فاخری با موضوعات مختلف با خلاقیت و ایده پردازی و با استفاده از متد های به روز برگزار کردند و باعث ایجاد حس دلگرمی و قوت قلب بین دو ارگان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان برنامه های مشترک فرهنگی و هنری با بسیج و سپاه افزود:  در سال ۱۴۰۱ نخستین کنگره فرهنگی هنری اسطوره مقاومت ( سردار شهید سلیمانی) در یاسوج با تلاش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار  کردیم که امسال در بعد ملی برگزار خواهد شد.

متولی فرهنگ و هنر در استان در خصوص کنگره شهدا استان بیان داشت:کمیته فرهنگی و هنری پر برنامه ترین کمیته این کنگره است ،و جشنواره ها مختلفی در این راستا در حال برگزاری و تولید می باشد از جمله ​جشنواره فرهنگی هنری شهید سید عبدالحمید تقوی، فیلم «فراتر از زمان» مستند زندگی هنرمند و فرهنگی شهید شاخص محمدرضاجهانژادیان می توان نام برد.

امین درخشان با بیان ظرفیت بالای شورای فرهنگ عمومی در اجرای و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری بخصوص در راستای کنگره بزرگ سرداران و شهدا در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد:برنامه ریزی سیاست های کلان فرهنگی در سطح جامعه بر عهده این شورا است،بهره گیری از مصوبات آن در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری باید در دستور عمل قرار گیرد.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این نشست با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی موثر و شایسته تقدیر است بیان داشت:در سایه تعامل و تفاهم با حوزه فرهنگی سپاه فعالیت های مردمی در عرصه فرهنگ تقویت شد.

وی با بیان نقش سپاه در ارتقای فرهنگ عنوان کرد:سپاه و بسیج تمام ظرفیت ها و توان خود را در ارتقاء و ایجاد فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه به کار خواهد گرفت.

سرهنگ مثنوی معاون فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: یکی ​از اولویت ها سپاه و بسیج بحث مسائل فرهنگی در جامعه است،و برای کشف و استعداد و به کارگیری نحبه ها در این حوزه مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در سطح ملی راه اندازی شد.

وی با اشاره به تولید آثار فاخر و متنوع در حوزه فرهنگ ​و هنر توسط این مرکز عنوان کرد:برنامه های متععد هنری در رشته ها و با موضوعات مختلف در این محموعه در حال تولید و یا به اجراء گذاشته شده است.

مثنوی افزود:در دوران تصدی امین درخشان به عنوان مدیرکل ​این مجموعه در برنامه های فرهنگی و هنری دغدغه مند و پای کار بودندو تعامل سازنده با سپاه و بسیج دارند.

درپایان از استودیو،سالن و نگارخانه مرکز آفرینشهای هنری بسیج بازدید به عمل آمد.

 

 

 

   

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.