داود طلوعی مطلق

آمادگی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بهمئی جهت حضور در جشنواره پایگاه اسوه استانی

دو پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم و شهید برازش از شهرستان بهمئی بعنوان پایگاه های مقاومت بسیج جهت حضور در جشنواره پایگاه اسوه استانی هستند
کد خبر : 899
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1399 - 22:52

به گزارش سایت خبری عصر آشنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بهمئی که در حال آمادگی جهت حضور در جشنواره پایگاه اسوه استانی هستند بازدید کرده اند.

در ابتدای این برنامه سروان پاسدار جهانگیر آشنا معاون بسیج مساجد محلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن ارائه گزارش از عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج حضرت مریم و شهید برازش که در حال آماده سازی برای برپایی نمایشگاه استانی و معرفی پایگاه های اسوه هستند پرداختند.

جهانگیر آشنا گفت:مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج رکن اصلی تربیت نسل امروز و بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند. علاوه بر این بسیج در بستر مساجد شکل گرفته و از این پس نیز می‌تواند فعالیت مستمر داشته باشد.

در ادامه سرهنگ پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید از زحمات فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج حضرت مریم و شهید برازش وبسیجیان تقدیر و تشکر کرده اند.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌توانند در راستای محرومیت زدایی و حل بسیاری از مشکلات عدیده محلات کشور همچون رفع بیماری خانمان سوز اعتیاد و یا کاهش طلاق‌ها و منازعات محلی اثرگذار باشد، قرار گرفتن بسیج در کنار مسجد می‌تواند در تقویت بنیه این دو ارگان برای حل بسیاری از مشکلات محلات به خصوص معضل اشتغال جوانان کارآمد باشد.

سرهنگ پسنده گفت : بسیج برگرفته از انقلاب اسلامی و مردم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول این چند دهه، اهمیت خاصی برای تقویت بسیج قائل بوده اند و این نشان می‌دهد که به مرور زمان باید شاهد گسترش تفکر بسیجی در سطح کشور باشیم.

سرهنگ پسنده عنوان کرد: تقویت پایگاه‌های بسیج در محلات باعث تحقق محله اسلامی می‌شود و پایگاه‌های بسیج می‌توانند در این راه، نقش آفرینی مؤثری داشته باشند.

لازم به ذکر هست دو پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم و شهید برازش از شهرستان بهمئی بعنوان پایگاه های مقاومت بسیج جهت حضور در جشنواره پایگاه اسوه استانی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.