۰ نظر
۱۶۵ بازدید

اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان (استارت‌ آپ ها)

مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان و اجتماع بزرگ جوانان فعال مجازی و نقش آفرین در گام دوم انقلاب در شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر : 61591
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 7:44

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع بزرگ جوانان فعال مجازی و نقش آفرین در گام دوم انقلاب  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اهداف و چشم انداز انقلاب اسلامی را تبیین کردند، گفت: در منشور گام دوم انقلاب اسلامی حضرت آقا هفت بند را صادر کردند که مخاطب آن جوانان است و در محتوای آن دولت، مجلس، و قوه قضاییه مسئولیت دارند.

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب در ابتدا علم و پژوهش را مطرح می کنند و به جوانان در این راستان دستور می دهند، گفت: در بند اول علم و پژوهش و در بند بعدی معنویت است؛ در دنیای فعلی برای قدم علم کردن در مقابل دشمنان باید به سلاح علم و پژوهش مجهز بود.
وی با بیان اینکه استان امروز در عرصه تولید محتوای دیجیتال در فضای مجازی از استان های پیشرو است، گفت: فعالان مجازی استان ما با تولید محتواهای از جمله عکس نوشته، کلیپ، انیمیشن، بازی و نرم افزارهای موبایلی خوش درخشیدند و عالمانه و عاقلانه گام برداشتند.
سردار خرم دل گفت: در هسته ای و پزشکی پیشرفت های چشمگیری مشاهده شد و چشم انداز آن توسط رهبری معظم انقلاب تبیین شد و در این راستا باید حرکت کرد.
وی گفت: معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب یعنی ایثار، از خودگذشتگی، ایمان و اخلاق؛ در استان ما بحث معنویت و اخلاق عیان و آشکار است همان نکته ای که دشمن در فضای مجازی به دنبال تضعیف آن است و در فضای مجازی باید جوانان آگاه و بصیر باشند از طرفی طبق فرامین رهبری معظم انقلاب جوانان باید عالم، باهوش و بصیر باشند.

سردار خرم دل با بیان اینکه شما جوانان نقش آفرین آینده انقلاب هستید ادامه داد: باید برای انقلاب مطالبه گر و پرسش گر در عرصه های مختلف برای مبارزه با مفاسد، استخدام و عدالت مطالبه گری کنید، رهبری معظم در این بیانیه به ارزش هایی همچون استقلال و آزادی تاکید دارند زیرا دشمن برنامه دارد حریت و آزادی را از ما بگیرد، ما باید به این باور برسیم همه دنیا، اروپا و آمریکا نیست و برخی فکر می کنند وقتی صحبت از ارتباط با دنیا می شود منظور آمریکا و اروپا است اما همه دنیا اروپا و آمریکا نیست.
وی تاکید کرد: سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از موارد دیگری است رهبری معظم انقلاب تاکید دارند باید در راستای آن حرکت کرد؛ سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه باشد زیرا ما یک کشور مسلمان و تابع دین و ولایت هستیم و دشمنان به دنبال بی هویتی و از بین بردن مظاهر ارزشمند سبک زندگی هستند و شما باید در این رابطه در برابر خانواده و جامعه احساس مسئولیت کنید و شما جوانان استان متناسب با غیرت و مردانگی و لر بودن خود برای ارزش های انقلاب اسلامی و سبک زندگی دینی نقش آفرین باشید.

این رویددبزرگ باهمکاری سازمان فضای مجازی سپاه فتح استان،اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان،شهرداری شعریاسوج،شرکت نمایشگاههای دائمی وسازمان تبلیغات اسلامی استان به مدت ۷روز در حسینیه ثارالله برگزارشد.

در این مراسم از برگزیدگان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اهدای تندیس و جوایز نقدی تجلیل شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.