۰ نظر
۱۷۰ بازدید

بمناسبت هفته دولت :

افتتاح کارخانه ماشین سازی گچساران با اشتغالزایی ۳۵۰ نفر

در ششمین روز از هفته دولت، کارخانه ماشین سازی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را افتتاح می کند که 350 فرصت شغلی در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.
کد خبر : 40655
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 11:19

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از برناسردار احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در ششمین روز از هفته دولت به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و قرار است ابتدا در شهرستان گچساران، اقدام به بازدید ، افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه های عمرانی این شهرستان کند.

وزیر کشور ابتدا ۱۰ کیلومتر از آسفالت محور گچساران – باشت – بابامیدان استان فارس را افتتاح و سپس به صورت هوایی از سدچم شیر گچساران بازدید خواهد کرد.

سدچم شیر گچساران با وجود تمام انتقادات مخالفان آبگیری این سد، قراراست تا پایان سال جاری آبگیری شود.

مخالفان این سد معتقدند تجربه تلخ سد گتوند در استان خوزستان این بار با آبگیری سد چم شیر گچساران بدلیل نمکی بودن آن تکرار می شود.

سردار وحیدی اولین وزیر کشور دولت سیزدهم سپس از پتروشیمی گچساران که روزهای آخر فعالیت عمرانی خود را طی می کند و تا پایان سال جاری فعالیت تولیدی خود وارد مدار می شود بازدید زمینی خواهد داشت.

با افتتاح پتروشیمی گچساران، یک میلیون تن اتیلن به ظرفیت تولیدی کشور افزوده می شود.

بازدید از کارخانه ماشین سازی گچساران که برای پتروشیمی های کشور قطعاتی را تولید می کرد و چندین سال به حالت رکود درآمده بود با حضور وزیر کشور برای دومین بار افتتاح و ۳۵۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.

سردار وحیدی امروز به گچساران سفر کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.