۰ نظر
۲۰۸ بازدید

آشنایی با آموزش‎های نظامی سبب افزایش توان دفاعی کشور می‎شود و این اردوهها به منظور افزایش آمادگی دفاعی و روحیه مقاومت در بین دانش آموزان می باشد

داود طلوعی مطلق

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از روند وضعیت درس آمادگی دفاعی در مدارس شهرستان

جوانان امروزی کمتر از جوانان زمان انقلاب و جنگ نیستند و باید در نظر داشت که تهاجم فرهنگی، شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی جوانان امروزی را در تیررس خود قرار داده است.
کد خبر : 27002
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 21:27

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با حضور در مدارس شهرستان از نزدیک وضعیت درس آمادگی دفاعی را بررسی کرد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با حضور در مدرسه شهید ستمی شهرستان در جمع دانش آموزان و فرهنگیان با بیان اینکه اردوی علمی درس آمادگی دفاعی میتواند ضمن انسجام بخشیدن به بخش عملی درس آمادگی دفاعی مدارس و افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیرنظامی و آموزش استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در زمان به کار گیری زمینه جذب، آموزش سازماندهی و به کارگیری دانش آموزان در قالب سازمان بسیج دهها میلیونی را فراهم کند.

وی اظهار داشت: جوانان امروزی کمتر از جوانان زمان انقلاب و جنگ نیستند و باید در نظر داشت که تهاجم فرهنگی، شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی جوانان امروزی را در تیررس خود قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تاکیدکرد: آشنایی با آموزش‎های نظامی سبب افزایش توان دفاعی کشور می‎شود و این اردوهها به منظور افزایش آمادگی دفاعی و روحیه مقاومت در بین دانش آموزان می باشد

وی با بیان اینکه همان طور که دانش آموزان باید در علم ممتاز باشند، در دیگر زمینه ها نیز از آمادگی لازم برخوردار باشند، گفت: دانش آموزان نیز باید با توجه به توطئه های دشمنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرهنگ غلامی نژاد ازمدیریت آموزش وپرورش شهرستان بهمئی و مدیران مدارس به جهت همکاری دربرگزاری این برنامه قدردانی کرد.

برگزاری کلاس های باز و بست سلاح، تمرین تیراندازی و کلاس های بصیرتی از دیگر برنامه های است که دراین اردوها اجرا خواهدشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.