مسلم مختاری

تجلیل از دانش اموزان برتر  و مقام آور استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی

در همایشی از دانش اموزان برتر و مقام آور استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی تجلیل شد.
کد خبر : 62094
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 21:13

تجلیل از دانش اموزان برتر  و مقام آور استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی

در همایشی از دانش اموزان برتر و مقام آور استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، طی مراسمی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های ۲۴  نفر دانش اموز برتر و مقام آور استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی تجلیل شد.

امام جمعه بهمئی در گردهمایی تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرانی، عترت و نماز این شهرستان گفت: باید با برنامه ریزی درست و علمی برای ارتقاء علم و دانش و تربیت فرزندانمان  تلاش مضائف تری صورت گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با قدردانی از دغدغه مندی و احساس مسئولیت مدیران و معاونین آموزشی و پرورشی گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای تبلیغ و تشویق دانش آموزان به قرآن  و نماز و وسیله ای برای ترویج و توسعه این دو موضوع مهم در بین دانش آموزان است و بهترین روش برای برگزاری مسابقات اجرای آن درقالب اردو است.

وی با اشاره به تاثیر قرآن در زندگی آینده دانش‌آموزان، اصلی‌ترین هدف مسابقات قرآن، عترت و نماز را تربیت قرآنی دانش‌آموزان ذکر کرد و گفت:  مسابقات قرآن، عترت و نماز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است که نقش مؤثر و بی بدیلی در شناسایی، شکوفایی و تربیت دانش آموزان همسو با معیارهای نظام اسلامی و مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و دینی دارد، از این رو برنامه ریزی، دقیق و کیفی در این زمینه ضروری است.

دبیقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با قدردانی و تشکر از تلاشها و زحمات مربیان و مسولان امورتربیتی به عنوان اشاعه دهنده فرهنگ اسلامی و دینی در مدارس گفت : شرکت در مسابقات قرآن و عترت و نماز زمینه ساز انس و تدبر در قرآن و آموزه های دینی خواهد بود و بهترین زمان برای ایجاد انس با قرآن و عترت و نماز دوران دانش آموزی و پیش از آن ، دوران کودکی و نوجوانی است.

رییس اداره قرآن ، عترت ونماز  اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه  این دوره ها بهترین عرصه برای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان است و دانش آموزان با شرکت در مسابقات علاوه بر شناخت توانمندی های خود با بسیاری از مهارت های اجتماعی آشنا می شوند گفت: برگزاری چنین مسابقات عظیم و با مشارکت حداکثری تاثیر بسزایی در آینده دانش آموزان دارد.

حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: بیش از پیش باید در زمینه آموزش آموزه های دینی، قرآن و نماز تلاش کنیم ، زیرا هدف دشمن تابود کردن عقاید و باورهای جوانان این سرزمین هست تا موجودیت آنها را به مخاطره بیندازد و رمز سعادت و عبور از این جریان منفی و شیطانی تمسک به اهل بیت و قرآن است.

مسعود فرحبخش  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه های مختلف بویژه حوزه پرورشی و تربیتی گفت: شهرستان بهمئی جزء مناطق پیشرو در فعالیت‌های قرآنی و معرفتی است و همواره در ارزیابی فعالیت‌های قرآن، نماز و عترت در حوزه آموزش و پرورش جزو شهرستان های با رتبه برتر می باشد.

در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسوولان از  دانش آموزآن ، مربیان حوزه  مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بهمئی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

مسلم مختاری خبرنگار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.