مسلم مختاری

تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بهمئی و برنامه ریزی برای کاروان راهیان نور در مناطق ۸ سال دفاع مقدس

به همت و همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی در هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از ۲۰ عنوان برنامه در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.
کد خبر : 62743
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 19:50

تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بهمئی و برنامه ریزی برای کاروان راهیان نور در مناطق ۸ سال دفاع مقدس

به همت و همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی در هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از ۲۰ عنوان برنامه در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان که در محل سپاه پاسداران برگزار شد گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۰ عنوان برنامه از جمله تجدید پیمان با شهدا، دیدار فرماندهان حوزه‌های مقاومت با فرمانده سپاه، مسابقات ورزشی، پویش بزرگ مجازی و دنیای بدون آمریکا و بدون استکبار ، نشست صمیمانه دانش آموزان، زنگ ایثار و تجلیل از دانش آموزان برتر برگزار می‌شود.

مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ؛  با اجرای طرح یاوران ولایت به عنوان برنامه‌های مهم این سازمان ، با کادرسازی دانش آموزان متوسطه دوم ، آنان را بعد از آموزش‌های لازم به عنوان فرمانده واحد پیشگام معرفی و دوره‌های طرح ولایت برای آن‌ها برگزار خواهد شد تا مدیریت‌های آینده را عهده دار شوند.

وی با بیان اینکه ، برنامه‌های این هفته با شعار “نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی” اجرا می‌شود افزود: آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های دفاع مقدس و تربیت نسل انقلابی و کارآمد از اهداف این برنامه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: اجرای مسابقه مقاله نویسی با موضوع استکبار ستیزی و نقش دانش آموزان در رونق تولید، کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای در سطح مدارس، ، تجلیل از دانش آموزان نمونه، حضور دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی در مصلی نماز جمعه، نشست‌های بصیرتی وآسیب‌های احتماعی، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، مسابقه دوومیدانی رهروان شهداصبحگاه دانش آموزی در جوار آرامگاه شهدای دانش آموز، جلسات پرسش و پاسخ در مدارس با حضور مسئولان، برگزاری مسابقات دوومیدانی، تهیه نشریه دیواری با موضوعات شعار سال و برگزاری جلسات استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این جلسه به تشریح برخی اقدامات در راستای برگزاری هر چه بهتر  ویژه برنامه های راهیان نور و بسیج دانش آموزی پرداخت و گفت: باید محور برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

سرهنگ نورائی با اشاره به اهمیت و توجه هر چه بیشتر به سفرهای کاروان راهیان نور افزود: باید تلاش کرد تا برای شناسایی هر چه بهتر بسیج و ترویج موضوع راهیان نور تولید محتوای لازم صورت گیرد و در اختیار دانش آموزان و عموم قرار گیرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه بهمئی گفت: از ۸ تا۱۳ آبان ماه را به نام هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری کرده اند که در این هفته برنامه‌های متنوعی با همکاری بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

وحید صالحی پور افزود: برگزاری پویش ایران قوی، برگزاری مسابقات ورزشی ، ویزیت رایگان دانش آموزان در سطح شهرها، اجرای سرود، برگزاری یادواره شهدا، پویش پرچم جمهوری اسلامی، شرکت در مراسم ۱۳ آبان از جمله برنامه های است که در این هفته برگزار می شود.

وی  با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان نیز همگام با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، خشم و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل  و سردمداران استکبار جهانی اعلام می دارند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه بهمئی در این جلسه که با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان و کارشناس مشاور این اداره برگزار شد گفت: با توجه به تعامل و همکاری که اداره آموزش و پرورش شهرستان و حوزه بسیج دانش آموزی با هم دارند،در هفته بسیج دانش آموزی برنامه ها  با کیفیت بالایی پوشش داده خواهد شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۴۶ نفر شهید دانش آموز را تقدیم این انقلاب کرده است.

۱۶۰ هزار دانش اموز در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از آن‌ها عضو سازمان یافته بسیج هستند.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.