داود طلوعی مطلق

جزئیات تیراندازی امشب در شهر لیکک/شناسایی و دستگیری تیرانداز متواری کمتر از یکساعت

عامل تیراندازی امشب شهر لیکک،با هوشیاری پلیس کمتر از یکساعت دستگیر شد.
کد خبر : 4245
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 0:12

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل ازآوای ماغر فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی  از شناسایی عامل تیراندازی امشب در شهر لیکک خبر داد.

سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد تصریح کرد:در اقدامی کم سابقه،عامل تیراندازی به درب منزل مسکونی یکی از شهروندان لیکک کمتر از یکساعته شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود:ساعاتی پیش تیراندازی به درب منزل مسکونی یکی از شهروندان بهمئی در خیابان فدائیان اسلام شهر لیکک منجر به ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شد.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد:در لحظات اولیه دریافت گزارش ماموران نیروی انتظامی اقدام به شناسایی و ردیابی عامل تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی بهمئی ادامه داد:با توجه به حساسیت بالای مقامات قضایی و انتظامی مبنی بر برخورد صریح و قاطع با عاملان بر هم زننده نظم عمومی، در این راستا عملیات تعقیب گریز متهم آغاز شد.

تقوی نژاد گفت:این فرد بلافاصله از شهرستان متواری شد و به شهر دهدشت گریخت که بعد از شناسایی رد وی در دهدشت از آنجا اقدام به فرار کرد اما در مسیر بازگشت در خیرآباد بهبهان دستگیر شد.

وی در پایان با بیان اینکه صیانت از حقوق شهروندی و حفظ آرامش از اولویت های اول نیروی انتظامی است،افزود:متهم با هماهنگی نیروی انتظامی به شهرستان منتقل و تحویل مراجع قضایی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.