۰ نظر
۴۷۱ بازدید

مادرشهید سیدحسن چامی به فرزندشهیدش پیوست

تنها وصیت من به شما ها و همرزمانم گوش دادن به فرمان حسین زمان یعنى خمینى بت شکن و هم اکنون حسین زمان در صحراى جنوب و غرب نداى هل من ناصر ینصرنى مى دهد.
کد خبر : 68033
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 19:34

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مادر شهید سیدحسن چامی به فرزندشهیدش پیوست.

تکریم از خانواده های شهدا همیشه در برنامه کاری ادارات شهرستان بوده و مدام به خانواده شهدا دیدار و سرکشی انجام میشد و هیچ وقت مورد بی مهری قرار نگرفتند.

پایگاه خبری عصرآشنا مصیبت وارده را به خانواده شهید چامی و خانواده معظم شهدا ومردم شهید پرور شهرستان بهمئی تسلیت عرض مینماید.

نام شهید: سیدحسن

نام پدر: سیدمحمدحسین

تاریخ تولد: ۱۳۴۴

محل تولد:روستای شاه ولی

تاریخ شهادت:۶۶/۲/۲

محل شهادت:غرب کشور

زیارتگاه: روستای بردهن

وصیت نامه شهید سید حسن چامی:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام الله پاسدارحرمـت خـون شهیـدان، بـا سلـام و درود بیکران خدمـت رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران و بنیانگذار جمهـورى اسـلامى ایران در سراسر گیتى بـه خصـوص کشـورهـاى مسلمـان بـا سـلام و درود بیکـران بر رزمنـدگـان کـه مى روند تا با نداى تکبیر خود کاخهاى سفید و کرملین را به لرزه درآورند و تا به ابرقدرتهاى شرق و غرب نشان بدهند که سرباز مهدى بودن شوخى نیست و با سـلام گرم به دلیران و بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و سلام گرم بر شهداى عزیزمان از کربلاى حسین (ع) تا کربلاهاى امروز ایران بخصوص شهداى جنگ تحمیلى کشورمان و از همه مهمتر شهداى کربلاى چهار و پنج من وصیت نامه خود را شروع مى کنم با درود فروان بر امت شهید پرور و با سلام برآن پدر و مادرانیکه فرزندان خویش را همانند على اکبر به قربانگاه مى فرستند تا برابر قدرتها و بخصوص این نوگر آمریکایى صدام جنایتکار نشان بدهند که ما از شهادت ترسى نداریم و شهادت براى ما افتخار است این بنده حقیر بنا بر مسئولیتى که پذیرفته ام هم اکنون عاشقانه آمدم تا اینکه خدمت سربازى خود را بدهم و هم به صفوف رزمندگان پیوستم آمدم و حالا خیلى خوشحال هستم و تنها وصیت من به شما ها و همرزمانم گوش دادن به فرمان حسین زمان یعنى خمینى بت شکن و هم اکنون حسین زمان در صحراى جنوب و غرب نداى هل من ناصر ینصرنى مى دهد و بر همه ماها و شماها واجب است که نداى او را از قلب پذیرا باشیم تا اینکه دیگر هیچ جنایتکارى فکر تجاوز به میهن اسلامى را در مغز پوسیده خود نپروراند و مى روم تا اینکه شاید با اهداى خون ناقابلم درخت تنومند انقلاب را آبیارى کنم تا اینکه کشور و ناموس و قرآن در امان باشد و امید است به همین زودى زود راه بسته شده کربلا باز شود و تا ایران عزیزمان که هم اکنون در سیاه چالهاى بغداد بسر مى برند آزاد شوند و به وطنشان برگردند انشاءالله .. . .

اما پدر و مادر بزرگوارم مى دانم که شما خیلى زحمت براى من کشیدید و نتوانستم هیچیک از آنها را جبران کنم و از همه مهمتر مادرم امیدوارم که زینب وار باشید و بنا به گفته امام عزیزمان که مستضعفین وارثان روى زمین هستند پس همین من و امثال من هستند که مى روند در مقابل توپ و تانک دشمن مى ایستند و هیچ گونه ترس و واهمه اى ندارند و امید است به بزرگوارى خودتان مرا ببخشید و آفرین بر شما که چنین فرزندانى را تربیت مى کنید و به میادین نبرد مى فرستید تا درسى باشد براى دنیاى امروز که ما یاران ابا عبدالله هستیم  به قول یکى از علماء که فرمودند که یاران امروزى امام بهتر از یاران اباعبدالله هستن و سلام بر تو اى همرزم ابراهیم همراه موسى همدست عیسى هم کشى محمد(ص) همسنگر على همفکر حسین اى ماه جماران اى خمینى اى نور دیده مستضعفین بدان که اگر چندین بار مرا بکشند و دوباره زنده کنند دست از راه تو بر نمى دارم و به تو وفادارم چونکه تو به اسلام وفادارى . از همگى برادرانم و دیگر اقوامانم و عموهایم و همسایگانم مى خواهم که مرا ببخشید و از همه رفقا و دوستان مى خواهم که مرا ببخشید و از برادرم سید نوراله بهور که به اندازه پدرم برایم زحمت کشید و نتوانستم جبران کنم مرا ببخشید و از همگى شما طلب حلالیت مى جویم و از همسرگرامیم که مقدار کمى که با هم بوده ایم و زندگى کرده ایم هرگونه ناراحتى که از دست این بنده حقیر و عاصى دیده مرا ببخشد و سعى کنید به پدر و مادرم گوش بگیرید و از طرف من آزاد هستى و اما خوش به حال آن کسانیکه مى دانند از کجا آمده اند به کجا مى روند . اما یک قطعه شعرى در رابطه به آمدن انسان به این دنیا ور فتن آنها به جهان ابدیت .

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود به کجا مى روم آخر ننمایى وطنم

وخوشا به حال آنان که آزادانه آمدند و راهشان را پیدا کردند و مسیرشان معلوم بودو از ما سبقت گرفتند و نکند از خانواده شهداء یعنى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى ناراحت شوید .

والسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار

منبع : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.