۰ نظر
۲۶۹ بازدید

مسلم مختاری

معرفی امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام شهر لیکک

با حضور مسئولان امام جماعت مسجد امام حسین ع شهر لیکک معرفی و از زحمات امام جماعت پیشین قدردانی به عمل آمد.
کد خبر : 66628
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 22:05

با حضور مسئولان حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد به عنوان امام جماعت مسجد معرفی و از زحمات حجت الاسلام دهقان قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اشنا ؛ امام جمعه شهر لیکک در مراسم معرفی امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام شهر لیکک با اشاره به اینکه ، مساجد به عنوان مردمی­ ترین و معنوی ­ترین سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه ­های مختلف اجتماعی فرهنگی در محله و در سطح منطقه و ملی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برخوردارند گفت: مسجد، علاوه بر محلی برای عبادت، تزکیه نفس و رسیدن به آرامش روان، محلی برای توسعه فرهنگ دینی بوده و آموزش در اسلام همواره از مسجد آغاز شده است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه ، مسجد مهم‌ترین پایگاه مذهبی و اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است و می­تواند با تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان­ها بخشی از مشکلات و معضلات جامعه را حل کند افزود: امروز برای همه مسجل شده که اگر مساجد و مردم پای کار نباشند، نه فقط خبری از کاهش آسیب ها نیست، بلکه برنامه‌های پیشگیرانه هم اثرگذار نخواهد بود.
وی گفت: استفاده از گروه‌های مهم مانند مساجد و ائمه جماعات، موجب شکل‌گیری بسیج عمومی برای ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی شود.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی از مردم شهرستان بهمئی خواست که به مساجد و رونق آنها توجه هر چه بیشتری داشته باشند و گفت: مسجد، محلی برای کسب دانایی ،بینش، اصلاح نگرش و نیز کسب مهارت های مختلف است
امام جمعه شهر لیکک ادامه داد: مساجد در جوامع اسلامی، به عنوان کانون‌های موثر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی شناخته شده‌اند.
در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های حجت الاسلام صابر دهقان تجلیل و حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد با حکم امام جمعه محترم شهرستان بهمئی، به مدت ۱ سال به عنوان امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام لیکک معرفی شد.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.