۰ نظر
۱,۲۰۴ بازدید

معرفی سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی منصوب شد.
کد خبر : 67930
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 9:31

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،آیین تکریم عادل پورجشیره مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی و معارفه سید زاهد افتخاری زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره باحضور مسئولان در سالن جلسات فرمانداری بهمئی برگزار شد
فرماندار بهمئی در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی برگزار شد گفت: توسعه و گسترش کارهای فرهنگی تاثیرگذار ، مفید و ضروری و استعداد پروری و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای امر مهمی است که باید در این شهرستان به آن توجه ویژه ای کرد.
علی محمدی خواستار تحول ویژه در حوزه های این نهاد مهم فرهنگی شد.
امام جمعه بهمئی هم در این مراسم به بیان برخی از موضوعات فرهنگی و هنری شهرستان از قبیل شورای فرهنگ عمومی ، شورای توسعه فعالیت های قرآنی پرداخت و گفت : امیدواریم با برنامه ریزی درست و کارشناسی شده شاهد پیشرفت و روند توسعه بیشتر در حوزه فرهنگ هنر در این شهرستان باشیم .
حجت الاسلام صلواتی افزود: رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی ، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب، اعتلای آگاهیهای عمومی در زمینه‌های مختلف و شکوفایی استعدادها و روحیه تحقیق، ابتکار در حوزه فرهنگ ، رواج فرهنگ و هنر اسلامی، شناساندن مبانی، مظاهر، اهداف انقلاب اسلامی به مردم با بهره‌گیری از وسائل و امکانات هنری، سمعی و بصری، کتب، نشریات و‌برگزاری گردهم‌آیی‌های فرهنگی و سایر اقدامات لازم از مهمترین اموری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

جانمحمد خوب پور قایم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم خواستار تعامل ، همکاری و مساعدت همه دستگاهها برای پیشبرد برنامه های فرهنگی شهرستان شد و گفت: در سال پیش رو در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری شهرستان بهمئی تحول اساسی ایجاد خواهد شد.

سید زاهد افتخاری زاده سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی هم در این جلسه از اصحاب فرهنگ و هنر خواست که در این راه او را یاری دهند.
در این آیین ضمن تکریم و قدردانی از زحمات عادل پور جشیره رئیس پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی، سید زاهد افتخاری زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب و معارفه شد.
مسئول تعلیم و تربیت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شهرستان بهمئی
مدیرکانون بسیج ورزشکاران شهرستان بهمئی
مدیر دبستان ۴سال از سال تحصیلی ۱۳۹۹تاکنون
عضو هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان بهمئی
عضو انجمن اهل قلم و نخبگان شهرستان بهمئی
معلم خلاق استان در سال تحصیلی ۱۳۹۷/۱۳۹۸
معلم نمونه سال تحصیلی ۱۳۹۸/۱۳۹۹
مدیر نمونه شهرستان در سال تحصیلی ۱۴۰۱/۱۴۰۲
عضو کمیسیون ۹نفره آموزش و پرورش

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بهمئی
روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی
مسئول امور جوانان درمجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
داود طلوعی مطلق پایکاه خبری عصر آشنا

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.