نماینده مواکب عراقی در کرمان ، از معاونت فرهنگی سپاه پاسداران و شرکت ملی حفاری ایران تشکر کرد

مسیرهای منتهی به مضجع شریف شهید حاج قاسم سلیمانی را یادآور مسیر پیاده روی اربعین حسینی قلمداد نمود.
کد خبر : 44809
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 16:01

به گزارش پایگله خبری عصرآشنا،مازیار قشقایی نماینده مواکب عراقی و خوزستان مستقر در کرمان در جریان برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، از مساعدات حشد الشعبی عراق ، امور بین الملل قرارگاه خاتم الاوصیا ، شورای هماهنگی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ، معاونت فرهنگی و اداره اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران و همچنین کمک های شرکت ملی حفاری ایران و محبت و بزرگواری خادمان و مردم شریف کرمان سپاسگزاری کرد.

قشقایی، مسیرهای منتهی به مضجع شریف شهید حاج قاسم سلیمانی را یادآور مسیر پیاده روی اربعین حسینی قلمداد نمود.
روح بلند آن شهید والامقام و شهید ابومهدی المهندس ، شکوه خاصی به جمعیت زائرین حسینی و فاطمی داده است.
موکب شهدای مدافع حرم زینبی (س) با مشارکت موکب ابومهدی المهندس اهالی کرمان، در جوار گلزار مطهر شهدا با اجرای مراسمات و رسوم عراقی ، برگزار گردید.

قشقایی به نمایندگی از همه خادمان حسینی و زینبی ایرانی ، ضمن عرض ادب و تشکر از مردم شریف عراق و برادران حشد الشعبی ، در راستای خدمت به زائرین سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خطاب به خادمان عراقی افزود : دستان شما را بوسه میزنم که با حضورتان و خدمتتان در مواکب حسینی ، موجب شکوه و منور نمودن این مسیر شدید. باشد تا به دعای خیر سیدالشهداء مقاومت ، شهید سردار سلیمانی و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زیر پرچم امام عصر (عج) موفق و سربلند باشید.

قشقایی گفت : تدابیر مدبرانه و برنامه ریزی مخلصانه معاونت محترم فرهنگی و اداره اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در جهت حضور گروه های جهادی و خادمان مکتب حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد آن شهید والامقام و تلاش در راستای جهاد تبیین ، در مسیر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این ایام بسیار تأثیر گذار بود.
در آخر قشقایی از کمک های مدیریت عامل شرکت ملی حفاری ایران در جهت پشتیبانی از برگزاری جلسات و نیز برپایی موکب مرکزی ایران و عراق در شهر کرمان ، تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.