نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدادس شهرستان بهمئی

داود طلوعی مطلق

نواختن زنگ ایثارو مقاومت در مدرسه شهید باهنر شهرستان بهمئی بمناسبت هفته دفاع مقدس

جهانگیر آشنا : در طول هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی باهمکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار میکنیم.
کد خبر : 943
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 10:36

به گزارش سایت خبری عصر آشنا از بهمئی،سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت :آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولان شهرستانی در دبیرستان شهید باهنر برگزار شد.

جهانگیر آشنا افزود ان شاء الله در طول هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی باهمکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار میکنیم.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این آیین گفت: همانطور که با رشادت و ایثار ملت ایران هجمه دشمنان در دفاع مقدس راه به جایی نبرد در جبهه فرهنگی و اقتصادی نیز توطئه دشمنان با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت محکوم به شکست است.
موئدی  با بیان اینکه ۲۱۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس از عزت و آب و خاک این مملکت دفاع کردند، ادامه داد: بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هفت هزار و ۵۴ شهید زیر ۱۴ سال اخلاص، بصیرت وشجاعت خود را در دفاع از میهن و اسلام به رخ جهانیان کشیدند.
وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب، دشمنان واستکبار جهانی ضربه زدن و بی اعتمادی به نظام اسلامی را هدف گذاری و برنامه ریزی کرد که اقدامات آن‌ها با هوشیاری مردم خنثی  شد.
مویدی وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را انتقال ارزش‌ها، فداکاری ها، ایثارگری و رشادت‌های ملت ایران به نسل چهارم و پنجم انقلاب برشمرد.
به گفته وی، همت و تلاش مضاعف برای حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است و نسل جدید باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش در تاریخ انقلاب و ۴۰ سال دفاع مقدس به عزت، اقتدار و سربلندی بیش از پیش این کشور همت گمارد.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی  زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.