۰ نظر
۱۵۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

هدف از تبلیغ تاثیر نتایج انتخابات آمریکا بر ایران جلوگیری از روی کار آمدن دولت جوان انقلابی حزب الهی است/مردم جلوی اخراج کارگران بهمئی از بیدبلند۲را بگیرند

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:هدف این است که دولت جوان حزب الهی انقلابی که بتواند مشکلات کشور را حل کند،تشکیل نشود و با روی کار آمدن دولتی ضعیف، ضعف دولت کنونی مخفی بماند.
کد خبر : 3117
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 23:05

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از آوای ماغر؛نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروعی اقامه شد.
امام جمعه شهر لیکک ابتدا با اشاره به لزوم مراقبت و مواظبت از معنویات،بر لزوم شیطان شناسی و جلوگیری از تسلط شیطان در کسوت های مختلف بر انسان تاکید کرد.

وی گفت:وظیفه همه مردم و مسئولان است که به همدیگر کمک کنیم؛مردم شهرستان ما تقریبا در یک سطح مالی هستند و ثروتمند آنچنانی نداریم،البته الحمدلله حاشیه نشین هم مانند دیگر شهرها نداریم.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد:اراده درونی و احترام به همدیگر، توانمندی افراد جامعه را تقویت می کند.

وی خاطرنشان کرد:اگر خانم بدحجابی را در خیابان ببینیم و از سر دلسوزی و تواضع تذکر بدهیم،وی را خواهر و ناموس خود بدانیم و دلمان بشکند، تاثیر بیشتری دارد تا با چنین کسی با غضب و تشر برخورد داشته باشیم.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه به نمونه هایی از الگوی صحیح رفتاری و برخورد با مردم به خصوص شهدا و فرماندهان جنگ ۸ سال دفاع مقدس و ائمه اطهار علیهم السلام پرداخت.

حجت الاسلام افروغی با تقدیر از سازمان ها،نهادها و افراد خیری که در این ایام سخت کرونایی با اهدای بسته معیشتی به کمک دیگر مردم بهمئی می رسند، بر لزوم مواسات و توجه به همنوعان تاکید کرد.

وی در ادامه افزود:ما حتی با نوع نگاه،حرکت و رفتارمان می توانیم در مواسات اخلاقی،سیاسی و اجتماعی به دیگران کمک کنیم.

خطیب نماز جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی،گفت:حضرت عبدالعظیم در محضر  سه امام کسب علم کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری قبله تهران است.

حجت الاسلام افروغی گفت:هجرت حضرت عبدالعظیم حسنی هجرتی تمدن ساز بود.

وی افزود:هجرت هر کدام از امامزادگان منشاء خیر و برکات فراوانی بود، شاید اگر هجرت امامزاده ها نبود این همه تحولات و توسعه در این اسلام به وجود نمی آمد.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به در حال افول بودن قدرت آمریکا،گفت:با سرکار آمدن بایدن تغییرات خاصی در سیاست خارجی آنها در مواجهه با ایران رخ نمیدهد،بایدن خود از پرورش دهندگان اصلی داعش است.

حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه تمام نقشه های دشمن تاکنون با شکست مواجه شد، گفت: جنگ های سیاسی،نظامی و اقتصادی سخت است اما ما توانستیم تاکنون موفق باشیم.

وی افزود:اینکه فلانی بر سر کار بماند،جنگ نمی شود یا فلانی بیاید به برجام بر می گردد،این دروغ است.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:هدف این است که دولت جوان حزب الهی انقلابی که بتواند مشکلات کشور را حل کند،تشکیل نشود و با روی کار آمدن دولتی ضعیف، ضعف دولت کنونی مخفی بماند.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اتفاقات قره باغ،گفت:این میدان مانند بازی شطرنج است که هرکس با از دست دادن مهره ای از خود دنبال جبران است اما این میدان بازی شطرنج چند نفره است نه دو نفره.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد:ایران دو هدف عمده آتش بس و کاهش نا امنی و آزادسازی مرزهای اشغالی آذربایجان داشت که به این دو هدف خود رسید.

وی گفت:بازنده اصلی این جنگ ارمنستان است که شکست حیثیتی خورد، برای روسیه هم به دلیل واسطه گری برای صلح برگی برنده است و آذربایجان هم یک پیروزی تلخ به دست آورد به این دلیل که همه سرزمین های اشغالی آزاد نشده است ؛سر ترکیه هم در این بین بی کلاه ماند.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به لزوم تلاش شبانه روزی دولتمردان تا آخرین لحظات عمر دولت،گفت:در شهرستان بهمئی الان شورای اشتغال کو؟چرا تشکیل نمی شود.؟چرا شوراها و دهیاری ها فعال نیستند؟

وی افزود:فرماندار و مسئولان محلی ظرفیت ها را به کار بگیرند و مشکلات را کاهش دهند.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به نبود مدیر واحد بین بانکهای شهرستان و مشکلات بانکی مردم،خواهان رفع این مشکل شد.

حجت الاسلام افروغی با اشاره به نگرانی مردم از اخراج کارگران بهمئی از پالایشگاه بیدبلند۲،گفت:نماینده و مسئولان بهبهان در حال تلاش برای اخراج کارگران بهمئی از پالایشگاه هستند.

وی گفت: ما فقط از لحاظ جغرافیایی مرز متفاوت با بهبهان داریم اما به لحاظ مراودات فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی مرزی با بهبهان نداریم، چاه های نفتی بهمئی پالایشگاه های بیدبلند را تغذیه می کند،ما مشکلات را گوشزد کردیم اما مسئولان بهبهان پاسخگو نیستند که نیاز به کمک مردم برای دفاع از حقوق کارگران داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.