مسلم مختاری

هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بهمئی میزبان عزاداران فاطمی

جوانان بهمئی در مراسم عزاداری ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) که به همت هیئت قمر بنی هاشم (ع) این شهرستان برگزار شد حضور پر شور داشتند.
کد خبر : 21832
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 23:02

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ افشین جبارنژاد باز پرس دادگستری بهمئی، در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برترین و والا مقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار و سرور زنان عالم، بانوی آب و آینه‌ای که الگو و سرمشق همه بانوان و چه بسا مردان عالم است.

افشین جبارنژاد با بیان اینکه، بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه زهرا س، جایگاه ایشان را در بین تمام زنان تاریخ بشریت بی همتا ساخته است افزود: تمامی زندگانی صدیقه طاهره (س)، مملو از مکارم اخلاق و رفتار‌های نمونه و انسانی است.

وی با اشاره به اینکه، در مورد شخصیت والای حضرت فاطمه (س)، بزرگان بسیاری سخن گفته اند و ایشان را نمونه جامع و کاملی از یک زن مسلمان دانسته اند گفت : ایمان، پاکی، صداقت، آگاهی و دانش حضرت فاطمه (س) او را الگوی زنان قرار داد، به همین جهت پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه (س) را سرور زنان عالم خوانده است.

شرکت کنندگان در هیئت قمر بنی هاشم علیه السلام در شهر لیکک، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مکان تجمع و عزاداری کردند.

در این مراسم برنامه های مختلفی برگزار شد.

گفتنی است همزمان باسالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرای مرضیه (س) عزاداران در قالب سینه زنی از گوشه و کنار شهرستان بهمئی حرکت کردند و با زمزمه نام مبارک اسوه بانوان عالم در رثای شهادتش اشک ماتم ریختند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.