مسلم مختاری

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت روز کارگر

فرماندار شهرستان بهمئی در پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز کارگر با تبریک این روز ، نقش کارگران در راهبرد کلان جهش تولید و اعتلای اقتصاد کشور را موثر ارزیابی کرد.
کد خبر : 31922
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 19:22

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا  علی محمدی باتبریک روز کارگر گفت:کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر کارگران شریفی است که موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه هستند.

همت و تلاش ستودنی قشر شریف کارگر در مسیر دست‌یابی به خودکفایی و استقلال کشور در طول بیش از چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه در برهه کنونی با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه که راه نجات اقتصادی کشور در تولید داخلی است و در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا که اقتصاد دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است، باعث شده است چرخ های صنعت،تولید، عزت و اقتدار از حرکت بازنایستد.

نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با عنوان’ تولید، دانش بنیان و شتغالزایی’ نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و بدون شک توسعه و آبادانی این مرزو بوم و تحقق شعار سال در گرو تلاش‌های جامعه بزرگ کارگری است که با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور همت بگمارند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش شهرستان بهمئی و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم در سال پیش رو با همت تلاش‌گران این عرصه شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

از خداوند متعال تندرستی و توفیق روز افزون کارگران عزیز در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور را مسألت می نمایم.

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.